Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

 

Словаччина: без промо-бюджету, проте з візовим центром


 

27 листопада у посольстві Словаччини в Україні відбувся черговий звітний захід на тему промоції гірськолижних курортів цієї держави в Україні. Презентацію провели представник Словацького управління по туризму в Москві Любіца Алушицова, яка 2-3 рази на рік з'являється у Києві з подібною метою, а також радник посольства Соня Крайчева, яка опікується питаннями економічного співробітництва (до складу останніх входить і туризм). У середині презентації до запрошених долучився посол Словаччини Юрай Сівачек. Який, крім усього іншого, пожартував, що його країна є мирною та не прагне завоювати жодного шматка української території.
Незважаючи на урочистий спосіб проведення заходу та досить-такий смачний фуршет зі специфічними словацькими стравами та вином, для запрошених агентів та туроператорів, а також туристичних журналістів, Словаччина дала мало приводів для радості. По-перше, ця країна долучилася до загальновживаної практики шенгенських консульств та відкриває з грудня візові центри. Посол зізнався, що особисто він виступав проти такого кроку, проте це рішення було ухвалене на високому рівні (тобто в МЗС Словаччини, якщо не у Брюсселі – УТ). По-друге, на питання про рекламні та прес-тури, медіа-підтримку словацького напрямку в Україні пані Алушицова відповіла, що поки бюджет на такі заходи не виділено, та й участь Словацького туризму у весніній виставці UITT-2015 стоїть під знаком питання, однак навесні «відбудеться великий словацький воркшоп». Це було піднесено присутнім як велике досягнення, однак представники туристичних компаній чомусь не поспішали висловлювати бурхливу радість із цього приводу... Не підсолодив пігулку й заклик пані Алушицової до присутніх звертатися до неї у випадку, коли хтось із туроператорів чи журналістів захоче ближче познайомитися зі Словаччиною – вона в такому випадку домовиться з курортами чи готелями, «щоб хоча б проживання було дешевшим».
Отже, про повноцінне представлення туристичної Словаччини в Україні не йдеться: подібні презентації, схоже, мають на меті одну-єдину мету – освоєння бюджетних коштів, які виділяються московському представництву Словацького управління з туризму. Бо важко зрозуміти, для чого українським турагентам та операторам уп'ятдесяте розповідати про принади Високих та Низьких Татр, Ясни та Штрбрського Плеса, коли в ці місця давно вже сформовано туристичні потоки. Для повноцінної ж промоції Словаччини як туристичного напрямку в Україні у Києві необхідно було б відкрити офіс Словацького управління з туризму, однак у Братиславі, схоже. це питання усерйоз не розглядають, а відтак Словаччина й надалі залишатиметься яскравим представником туристчиного мононапрямку...