Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

9 грудня у «Президент-готелі» відбулася конференція для готельсрів, рестораторів і представників туристичного бізнесу україни, організована Київським туристичним Альянсом, департаментом туризму Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та управлінням туризму КМДА. Вона була присвячена розвитку в'їзного туризму, співробітництву зі світовими брендами та обміну ідеями, що розвивають туризм в Україні

Якраз минуло 100 днів з часу створення департаменту туризму при Мінекономіки, тож чиновники надали слухачам короткий звіт про свою діяльність протягом цього часу. Дійсно, дещо зроблено. У заліку департаменту - участь у міжнародних виставках, численні зустрічі з туристичним активом, оновлені ліцензійні правила. Організовано шість прес-турів для журналістів зі Словаччини, Туреччини, Китаю, Ізраїлю, Німеччини та Австрії. Чиновники весь час наголошують, що вони є відкритими для спілкування через соцмережі, готові приймати та обговорювати будь-які ідеї, що йдуть на користь справі.
Врешті-решт, навколо держструктури об'єдналася команда практиків галузі - людей молодих, небайдужих і професійних. Доказом цього став, на перший погляд, незначний епізод під час конференції. Перед початком своєї презентації директор Європейського офісу TripAdvisor Томас Бангерт запитав у аудиторії, що складалася з близько ста людей, чи потрібен перекладач. Зал відповів - «ні». Майже всі учасники конференції володіють англійською, часто бувають за кордоном, знають, як має бути організоване просування країни на внутрішньому та зовнішньому ринках.
Пан Бангерт, представник найбільшого і найпотужнішого у світі онлайн-ресурсу з планування подорожей, поділився статистикою запитів користувачів про міста України протягом минулого та нинішнього року. Когось це може здивувати, але Україна у рейтингу популярності країн займає друге місце - між Росією та Колумбією. Кількість запитів вражаюча - наприклад, у липні 2015-го Україною цікавилися 2,7 млн. потенційних туристів.
Три роки тому для об'єктивності оцінки готелів і ресторанів Одеси, а також отримання комплексної аналітики туристичних уподобань, Туристична асоціація Одеси підписала угоду з TripAdvisor. З того часу щороку, 27 вересня, місто і асоціація нагороджують Топ-10 готелів, ресторанів і атракцій згідно рейтингу TripAdvisor. Про це розповів присутнім начальник управління туризму й курортів Міністерства економічного розвитку та торгівлі України Іван Ліптуга, який одночасно є президентом Туристичної асоціації Одеси.
Директор Європейського офісу TripAdvisor Томас Бангерт повідомив, що 2016 року компанія починає комплексне співробітництво з Україною - буде запущено українську версію сайту tripadvisor.ua. Поки що йде технічне напрацювання та тестування порталу.
Партнерство з TripAdvisor надасть змогу оцінювати інфраструктуру туристичного ринку - згідно статистичних та аналітичних даних системи. TripAdvisor славиться рейтингами, що засновані на реальних відгуках гостей. Отож, співробітництво з системою передбачає проведення щорічного незалежного нагородження кращих готелів, ресторанів і атракцій згідно рейтингів Tripadvisor.
Готелі, ресторани, туристичні центри зможуть заявити про себе на весь світ та вести прямий діалог з гостями про якість послуг.
А чиновники вважають, що маркетингові інструменти TripAdvisor можна буде інтегрувати у національний туристичний портал, що незабаром запрацює.
Варто також зауважити, що фахівці TripAdvisor планують проведення навчальних семінарів для українських готельєрів та рестораторів з оптимізації продажів і збільшення кількості відгуків. Що, поза всяким сумнівом, підвищить якість їхнього продукту, наблизивши його до світових стандартів.
 

назад >>>