Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

 

Розробка Національної транспортної стратегії – ключове завдання Міністерства інфраструкутри України, - Володимир Омелян


 
Розробка Національної транспортної стратегії – ключове завдання Міністерства інфраструкутри України, над яким ми працюємо спільно з міжнародними партнерами та групою підтримки реформ. Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час участі у Раді реформ, яка відбулась 8 листопада 2016 року в Міністерстві інфраструктури України.
У заході також взяли участь заступники міністра інфраструктури України, секретар Нацради реформ Дмитро Шимків, представники міжнародних фінансових організацій та європейських установ, директор групи підтримки реформ (Reform Support Team).
Головою Комітету підтримки реформ при Міністерстві інфраструктури є Міністр Володимир Омелян, за його підтримки розроблено Положення про Морську адміністрацію, проект Закону про автомобільний транспорт, розроблено нову структуру Міністерства.
Директор групи підтримки реформ (Reform Support Team) Олександра Клітіна заявила, що RST активно працює при  Міністерстві інфраструктури України: «Наша мета – не конкурувати із міністерством, а працювати єдиною командою над розробкою та впровадженням реформ в інфраструктурній галузі». О.Клітіна представила основні напрямки, по яких працюватиме RST в найближчий рік: Перегляд Національної транспортної стратегії України та транспортної політики; функціональний огляд Міністерства; Створення морської адміністрації; Створення анти-корупційного департаменту; Реформа державних підприємств (реформа щодо корпоративного управління державними підприємствами); Створення дорожнього фонду та реформи по дорожній безпеці; Угода щодо спільного відкритого неба між ЄС та Україною.
Міністр інфраструктури України Володимир Омелян подякував міжнародним партнерам за підтримку та наголосив, що комплексна реформа інфраструктурної галузі – єдина можливість кардинально змінити стан дорожнього господарства та транспортної інфраструктури в Україні. «Розробка Національної транспортної стратегії, створеня Морської адміністрації – це ключові пріоритети. Нам необхідно зосередитись на питанні розвитку водних шляхів.  Це  великий об’єм роботи, який ми повинні зробити. Для цього ми спочатку маємо створити Морську адміністрацію. Якщо ми зайдемо таких очильників портів, яких нам не доведеться постійно змінювати   через  корупцію та непрофесіоналізм,  якщо ми зможемо з Урядом вирішити питання портових зборів, ми швидко отримаємо позитивний результат. Це наше домашнє завдання. І я вірю, що ми з ним впораємось», - наголосив Володимир Омелян.
Дмитро Шимків, у свою чергу зазначив, що RST – перша група підтримки реформ, яка вже активно працює.  
«Створення морської адміністрації – вкрай важливий крок, і це зазначалось у коаліційній угоді. Високі тарифи на залізниці формуються через невикористання потенціалу річок. Я думаю, що змагання між морським та річковим транспортном призведе до розвитку обох. Ми вітаємо зусилля, які Міністерство інфраструктури докладає до  утворення морської адміністрації», - додав Дмитро Шимків.
Комітетом реформ затверджено програму дій на 3 місяці, яку виконуватиме RST під керівництвом Міністра інфраструктури України.