Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

 

AVIAREPS - найвища якiсть - для кожного


Міхаель ҐЕБЛЕР, Голова правління AVIAREPS AG
 
 
 
 
 
 
 
 Едґар ЛАККЕР, генеральний директор
 
 
 
 
 
 
 Партнерство високого рівня
Бізнес, яким займається компанія AVIAREPS, якнайкраще можна описати словосполученням «представництво інтересів». Наша діяльність кардинально відрізняється від звичайного посередництва: адже в переважній більшості випадків між провайдером послуг та їх споживачем (не обов'язково кінцевим) необхідною є наяв-ність партнера, який однаково добре розуміє можливості провайдера та потреби споживача. Візьмемо, наприклад, авіакомпанію Delta Air Lines, яка, до речі, є найбільшим у світі авіаперевізником: Україна для неї - ринок не з найвищим пріоритетом, та зневажити своїми інтересами у вашій державі вони не можуть собі дозволити. У той же час вони не мають можливості детально вивчати специфіку українського ринку авіаперевезень та агентських послуг. Тому доручили робити це нам, відтак саме AVIAREPS представляє авіакомпанію Delta Air Lines в Україні.
Або візьмемо готельну мережу Marriott International. Про значення українського ринку для неї можна сказати те ж саме, що й по відношенню до американської авіакомпанії. Проте в Україні вистачає клієнтів, які віддають перевагу розміщенню в готелях саме цієї мережі. Та якщо індивідуальний турист може зарезервувати номер на її корпоративному сайті Marriott International, то корпоративному клієнтові зазвичай необхідний партнер, який, детально володіючи номенклатурою послуг готельної мережі, зможе професійно враховувати інтереси замовника та досягнути оптимального результату в переговорах. Таким партнером, знову ж таки, є українське представництво компанії AVIAREPS.
Сьогодні ми почуваємо себе в Україні досить-таки стабільно й упевнено: обороти українського офісу зростають, до нас приходять нові клієнти... Утім, так було не завжди: 13 років тому, коли ми відкрили свій офіс у Києві, деякі гравці на ринку туристичних послуг просто не розуміли, хто ми такі й для чого прийшли до української столиці. А дехто з туристичних компаній навіть забороняв своїм співробітникам з нами співпрацювати. Сього-дні згадка про це викликає лише сміх - адже українське представництво входить у топ-10 у глобальному масштабі за показниками обороту коштів.
 
Співробітники як найціннішій актив
Якщо хтось запитає, як нам вдалося досягнути лідерських позицій не тільки в Україні, але й у світі, ми зазвичай відповідаємо: завдяки правильній розстановці пріоритетів, грамотному бізнес-плануванню та постійному прагненню бути кращими. А також наполегливій щоденній праці над усім перерахованим. Додамо лише, що ми ретельно проробляємо нашу модель, до найменших деталей враховуємо особливості усіх держав та регіонів, де працюють наші офіси, зокрема, намагаємось, щоб вони працювали рентабельно незалежно від місця їхнього розташування. І нам це вдається - головним чином, тому, що найбільшою та найвищою цінністю для нас, як керівників компанії, нашім найголовнішим активом є співробітники - фахівці, які працюють у понад 6о офісах на всіх континентах. Ми допомагаємо їм розвиватися, стимулюємо опановувати нові вміння та набувати нових знань і навичок, створюємо та підтримуємо високі соціальні стандарти. Відповідно, наші співробітники на всіх рівнях та в усьому світі мотивовані надавати послуги відповідно до високих внутрішньо-корпоративних стандартів.

Прагнемо представляти Україну
Усе це в повній мірі стосується й України. Ваша держава є потенційно дуже цікавою дестинацією як для авіаційних послуг, так і для туризму. Ми спостерігаємо відродження національної тревел-галузі, й віримо, що її показники збільшуватимуться й надалі. Тому вже можна говорити про представництво саме української туристичної інфраструктури у світі. Нещодавно ми мали конструктивну бесіду з паном Іваном Ліптугою, який очолює державну регуляторну структуру в туристичній галузі, накреслили макроплан з репрезентації українських туристичних послуг у світі. Бо вашій державі насправді є що запропонувати світові, але для успішної діяльності в цьому плані необхідно детально бути знайомим як з номенклатурою українського продукту, так і з потребами ринків, де відбуватиметься його представлення. Адже погодьтеся: навряд чи є сенс пропонувати мешканцям Дубаю чи Абу-Дабі відпочинок на морських курортах Одещини... А от можливості гірськолижних курортів в українських Карпатах їх цілком можуть зацікавити: адже поєднання справжнього снігу у сполученні з дикою, «не причесаною» природою можна зустріти не так вже й багато де.
Ми вважатимемо за велику честь, якщо Україна доручить нашій компанії представляти у світі її туристичний продукт. Це надзвичайно відповідальна задача, проте AVIAREPS має усі підстави для того, щоб успішно її вирішувати: ми маємо багатий досвід репрезентації найрізноманітніших, у тому числі найекзотичніших, напрямків, і робимо це успішно. Так, свого часу ми, наприклад, від імені австралійського штату Квінсленд здійснювали рекрутингову промо-акцію на заповнення вакансії рейнджера на одному з островів, що належить до території вказаного штату. Взяти участь у конкурсі міг будь-хто з усього світу, в результаті ми отримали понад 120 тисяч резюме. З яких після тривалого й багатоетапного відбору визначили щасливого переможця конкурсу на «найкращу роботу у світі», як назвали цю посаду світові ЗМІ.
Якщо говорити про інші туристичні напрямки, що ми їх представляємо, то серед них є такі, як мегалополіс Нью-Йорк та острівна держава Маврикій. Важко знайти менш схожі одна на одну дестинації, проте, використовуючи професійний підхід, ми однаково успішно їх представляємо в усьому світі. Узагалі ж ми переконані, й співробітники AVIAREPS в усьому світі поділяють думку, що наші послуги повинні мати однаково високу якість, незалежно від того, кого ми представляємо та на якому ринку це робимо.
 
Новітні технології = нові можливості для бізнесу
Ще одна складова нашого успіху - це детальне вивчення цільової аудиторії та управління каналами репрезентації тих чи інших послуг. Бо в іншому випадку можна витратити багато зусиль та коштів, представляючи молодіжні, «драйвові» курорти для відповідної аудиторії, рекламуючи їх по телебаченню чи в друкованій пресі, проте так і не добитися успіху: адже молодь віддає перевагу сучасним електронним засобам зв'язку, в першу чергу - соціальним мережам, звідки й черпає 90% інформації. А от інформацію про продукт, призначений для так званого «верхнього середнього» класу чи бізнесової еліти, або селебрітіз, можна й треба доносити у тому числі й через друковану пресу (ділові тижневики, глянцеві журнали і т. ін.) - адже у представників цього сегменту добрим тоном вважається вдаватися до послуг таких ЗМІ.
Сьогодні багато хто говорить про виклик, який туристичній індустрії кидають сучасні технології, які, зокрема, дають можливість мандрівникам безпосередньо, без звернення до туристичних компаній, резервувати та купувати туристичні й транспортні послуги. Ми в AVIAREPS розглядаємо це явище виключно як позитивне, як нові можливості для налагодження нових комунікацій між партнерами та їхніми клієнтами. Врешті-решт, століття тому багато хто побоювався автомобілів, віддаючи перевагу мандрівкам за допомогою «старих добрих» потягів, які, дійсно, існували на той час вже близько 100 років. 30 років тому такі ж самі побоювання викликала поява загальнодоступних персональних комп'ютерів, тож те, що ми спостерігаємо сьогодні, вже колись було. Нове завжди викликає певні побоювання, проте невдовзі кардинально змінює світ. Не сумніваємось, що щось подібне на нас чекає і з загальним поширенням інтернету та загальнодоступних комунікативних пристроїв. Врешті-решт, світ невпинно розвивається, туристична й транспортна галузі є одними з найдинамічніших у світовій економіці, тому виклики для фахівців завжди відкривають нові можливості для розвитку. А ми, у свою чергу, пишаємось, що є лідерами у своїй галузі, здатними забезпечувати кожного клієнта чи партнера послугами найвищої якості.