Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Уявіть, що до вашого офісу приходить клієнт з особливим запитом. Він хоче відправитися в захопливу мандрівку і замовити подорож до різних куточків світу. Щоб відвідати їх усі, йому потрібно буде здійснити щонайменше 12 перельотів, здебільшого користуючись рейсами регіональних авіаліній, наприклад, Європи, Південної Америки і Далекого Сходу. Такий маршрут ставить непросте завдання перед туристичними агентами! Навіть знайшовши й забронювавши доступні в ГДС рейси, вони можуть зіткнутися з труднощами при оформленні квитків, оскільки багато з цих авіакомпаній можуть не бути участниками місцевого БСП. Багато регіональних авіаліній навіть не представлені в системах ГДС, тому їхні розклади рейсів, маршрути та ціни не відображаються в системах бронювання. Чи існує простий і швидкий спосіб найкращим чином організувати подорож вашого клієнта?
Ось чудовий приклад того, що Hahn Air надає послуги, від яких виграють усі: турагенти, авіакомпанії та клієнти. Експерт номер один у сфері бронювання і продажу квитків уже більше 15 років пропонує підтримку своїми розумними рішеннями. Понад 95 000 агентств на 190 ринках і більше 300 авіа-, залізничних і шаттл-перевізників довіряють сервісам Hahn Air.

Простота вирішує все
Якщо турагенту не вдається оформити квиток авіакомпанії після завершення бронювання, він чи вона можуть просто вибрати Hahn Air валідуючим перевізником і оформити рейс на документах HR-169. Чому? Тому що авіакомпанія Hahn Air - член IATA з унікальною мережею з 260 інтерлайн-партнерів, яка з 1999 року спеціалізується на послугах дистрибуції для інших авіакомпаній і надає змогу перевізникам-партнерам зробити їхні послуги доступними для турагентів за допомогою своєї провідної квиткової платформи.
«Виписати квиток HR-169 надзвичайно просто, - пояснює Олександра Таран, директор по роботі з клієнтами компанії Hahn Air. - Туристичні агенти дотримуються стандартної процедури оформлення квитків у своїх системах ГДС, а саме головне, немає потреби у наявності польотного сегменту HR по маршруту».
Крім того, в одному квитку можна оформлювати величезну кількість комбінацій перевізників. Тож вашому клієнту не доведеться мати при собі 12 окремих квитків і він належно оцінить додаткові зручності.

Унікальна мережа
Hahn Air пропонує навіть більше. Завдяки своєму продукту НІ-Аіг вона надає доступ туристичним агентам до авіаліній, які зазвичай не доступні в системах ГДС. Під кодом НІ а/к Hahn Air Systems турагенти можуть знайти послуги більше 50 додаткових авіакомпаній, які не мають власних угод з ГДС. їх так само легко можна оформити на документах HR-169. Вибір з понад 300 перевізників дає безліч варіантів для організації навколосвітньої подорожі.
«Наша партнерська мережа постійно зростає, - говорить Олександра Таран. - Лише у 2016 році до Hahn Air уже долучилося вісім нових інтерлайн-партнерів та десять нових партнерів в рамках продукту НІ-Аіг. Серед нових учасників, послуги яких тепер доступні на наших документах HR-169, авіалінії Blue Air (Румунія), Саратовські Авіалініі (Росія) та Borajet з Туреччини».

Залізничні та шаттл-перевезення
У деяких випадках вашому клієнту-мандрівнику може бути навіть зручніше скористатися залізничними чи шаттл-перевезеннями. Чому б не обрати шаттл-трансфер поромом від Buquebus для поїздки з Монтевідео до Буенос-Айресу або не вирушити потягом з Валенсії до Барселони з компанією Renfe? Завдяки продукту 5W-Rail&Shuttle компанія Hahn Air виводить послуги наземних транспортних компаній та поромів на екран авіаліній в ГДС. Квитки бронюються та виписуються так само легко, як і на будь-який авіарейс. Всі перевізники відображені в ГДС під кодом Hahn Air Systems 5W.
 
Інструмент швидкої перевірки Quick Check від Hahn Air
При такому широкому виборі існує дуже простий спосіб з'ясувати, послуги яких перевізників або комбінацій перевізників можна оформляти на документах Hahn Air HR-169 на кожному ринку. Турагенти можуть просто скористатися інструментом Quick Check на сайті www.hahnair.com
 
Комплексна підтримка
Сьогодні туристичні агенти при бронюванні квитків зустрічаються з багатьма складнощами. Виникла проблема з ГДС чи запитання щодо послуг конкретної авіакомпанії - Глобальна служба підтримки клієнтів Hahn Air Service Desk надає підтримку у форматі 24/7 за електронною адресою service@hahnair.com
Для особистого спілкування в Україні з понеділка по п'ятницю працює безкоштовна телефонна лінія 0 800 501 125. З питань локального маркетингу та підтримки продажів звертайтеся до Олександри Таран за електронною адресою a.taran@hahnair.com (українською, російською та англійською мовами).
 
Безкоштовне страхування на випадок банкрутства оперуючого перевізника
Уявімо тепер, що ваш клієнт вже отримав план своєї подорожі. З квитком HR-169 він може бути впевненим, що навіть у випадку банкрутства одного з перевізників зможе повернути свої гроші. Чому? Адже Hahn Air - єдиний провайдер у галузі, який забезпечує додаткове страхування квитка.
«З моменту впровадження програми Securtix® у 2010 році понад 25 мільйонів пасажирів скористалися перевагами нашого безкоштовного страхування від банкрутства оперуючого перевізника, - коментує Олександра Таран. - Ми пишаємося, що Securtix® виявилася настільки цінним сервісом, який наші партнери-турагенти можуть забезпечити своїм клієнтам».
 
Клієнт задоволений - з Hahn Air
В кінцевому підсумку ваш клієнт насолодиться мандрівкою своєї мрії. Він може навіть не знати, що його подорож стала можливою завдяки квиткам від Hahn Air - як і кожен з мільйонів пасажирів, котрі щороку відправляються з 4 000 аеропортів по документах HR-169. «Наша компанія працює строго у форматі B2B і не пропонує своїх послуг безпосередньо пасажирам, - говорить Олександра Таран. - Проте ми сподіваємося, що для туристичних агентів-партнерів Hahn Air по всьому світу наші сервіси допомагають вирішити багато питань».

 

назад >>>