Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

 

Туристичний бренд Запоріжжя переміг у всеукраїнському конкурсі


 

Розробниками проекту айдентики туристичного бренду стали Dmytro Bulanov creative büro спільно з Асоціацією індустрії гостинності України.
Проект айдентики туристичного бренду Запоріжжя переміг на всеукраїнському конкурсі Ukrainian Design: The Very Best Of. Церемонія нагородження переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2018 відбулася 24 жовтня. Цього року подія пройшла в рамках Ukrainian Creative Week.
Журі обрало найкращі проекти в номінаціях Graphic Design, Digital Design, TV/Promo & Film Motion Graphics, Industrial Design, Environmental Design, Corporate & Brand Identity та інших. Всього на конкурс було представлено 238 проектів.
Розробниками проекту айдентики туристичного бренду стали Dmytro Bulanov creative büro спільно з Асоціацією індустрії гостинності України.
Як розповів креативний директор Dmytro Bulanov creative büro Дмитро Буланов, проект став одним з переможців Best of в категорії A-1 Corporate & Brand Identity.
"Проект був реалізований в минулому 2017 році восени. Це перший конкурс, на який ми її подали і це перша перемога на конкурсі цього кейса і нашого бюро, в цілому, яке існує всього 1 рік. Айдентика тур-бренду Запоріжжя активно використовується командою турактиву Запоріжжя як яскравий інструмент для просування тур-бренду і туристичної галузі в Запоріжжі. Цього літа, наприклад, був відкритий ТІЦ, який є офісом тур-бренду. Також за життям турбренда можна стежити на сайті zaporizhzhia.city і в соціальних мережах. Ми раді що наша айдентика живе, активно використовується і допомагає розвивати туризм міста, який багатьом українцям і іноземцям належить відкрити для себе наново або вперше", – розповів Буланов.
Новий логотип Запоріжжя і айдентика міста, а також міський туристичний сайт, були презентовані в листопаді минулого року. При створенні бренду враховувалася концепція розвитку туризму міста і слоган Запоріжжя. Слоган міста – "Сім шляхів до пригод", а логотип являє собою сім ліній, які при перетині утворюють семикутну зірку. З цих же ліній складаються логотипи окремих туристичних напрямків міста і композиції для дизайну сувенірів.