Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

 

Близько 40 українських туристів не змогли вилетіти в Індію


 

У Києві в неділю ввечері, 28 січня, 38 українських туристів туроператора TPG не змогли вилетіти в Індію з аеропорту "Бориспіль". Про це повідомили кілька туристів з цього рейсу, а також в одному з турагентств. Крім того, цю інформацію підтвердили в прес-службі авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України", яка здійснювала вищевказаний рейс.
"Вчора 38 пасажирів чартерного рейсу PS6881 Київ-Гоа дійсно не змогли відлетіти. У зв'язку з тим, що у пасажирів були відсутні необхідні документи для перетину кордону, вони отримали відмову в перевезенні. Квитки були оформлені в блоці туроператора TPG, представник якого перебував в аеропорту і вів діалог з пасажирами, які не змогли потрапити в літак. Після цього туроператор звернувся до авіакомпанії з проханням взяти на борт пасажирів без віз, проте отримав правомірна відмова у зв'язку з жорсткими імміграційними правилами Індії", - повідомили в прес-службі авіакомпанії.
Як випливає зі слів туристів, вони завчасно подали свої документи турагентам для оформлення віз туроператором в імміграційній службі Індії. Але ця служба вислала візи тільки вранці 29 січня, тобто вже після того, як літак без туристів вилетів до Індії. У TPG стверджують, що компанія завчасно вислала документи для оформлення віз, тому відмовляються брати на себе провину за невиліт туристів.
"Справді, 28 січня ми зіткнулися з тим, що 35 туристів (двохсот) не змогли вилетіти в Індію (деякі туристи отримали візи, але вони не полетіли з-за того, що візи не були отримані іншими членами сім'ї, тому не полетіли 38 осіб). Це пов'язано з пропуском імміграційною службою Індії встановлених нею ж строків видачі віз. До слова, станом на 3 години ранку 29 січня всі візи були отримані. Ще раз акцентуємо Вашу увагу, що тут немає вини туроператора. По закону та укладеного договору туроператор відповідає, насамперед, за своєчасність та правильність здійснення всіх необхідних дій для отримання візи, що і було нами зроблено. При цьому дійсно залишилися пасажири, чиї документи не були оброблені імміграційною службою у встановлені терміни, і ми згодні, що це жахлива ситуація", - повідомили в TPG.
Як стало відомо від одного з турагентів, TPG пропонують перенести вильоти на 7 або 18 лютого. Але при цьому підтвердити вильоти туристів в ці дати туроператор зможе тільки за дві доби до виконання рейсу за фактом завантаження рейсів.