Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

 

Міжнарний туризм очима MASTERCARD


Щороку Mastercard - технологічна компанія зі здійснення глобальних платежів - публікує результати своїх досліджень стосовно міжнародного туризму. її дані засновуються на показниках витрат коштів у тій чи іншій дестинації. Відповідно, аналізуючи дані банківських карт платників, Mastercard без особливих проблем визначає, хто є міжнародним туристом.
Отже, цього року, проаналізувавши дані зі 162 міст світу, які, з точки зору авторів дослідження, можуть вважатися туристичними дестинаціями, Mastercard опублікувала рейтинг 10 топ-напрямків. Як і в минулорічних дослідженнях, за основу було взято підсумкові дані за 2017 рік та враховано прогнози на рік нинішній.
Як бачимо, обидва рейтинги між собою корелюють не повністю: найбільше витрачають не завжди там, куди прибуває найбільший туристичний потік.