Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

 

У Львові розповіли, звідки до них їдуть туристи і скільки витрачають


 

Місто Лева 2018 року відвідали 2,2 мільйона туристів.  Найбільше гостей було з України, Польщі та Білорусі. Про це інформує управління туризму Львівської міської ради.
"Уже 9-й рік поспіль у Львові проводять маркетингові дослідження туристів. Цьогоріч в опитуванні взяли участь 2200 відвідувачів міста. Їхня географія є досить широкою і представляє усі континенти світу. Ключовими туристичними ринками й надалі залишаються Україна (43,0%), Польща (16,6%), Білорусь (7,1%), спостерігається дещо спад туристів з Туреччини (7,1%) та приріст з Німеччини (4,0%), США (3,0%), Канади (1,0%). У 2018 році вперше спостерігаємо у топ-10 лідерів ринок Ізраїлю, що становить 0,9% від загальної чисельності туристів. Загальна кількість туристів, яка відвідала Львів протягом року, становить 2,2 млн", - йдеться в повідомленні.
Також вперше підрахували лояльність туристів до міста та рівень емоційного навантаження, з яким повертаються додому. NPS (Net Promoter Score) у 2018 році склав +73,6% (можливий діапазон від -100% до +100%), що свідчить, що така кількість туристів рекомендують своїм рідним і знайомим відвідати Львів або хочуть повернутися сюди самі.
Індекс туристичної привабливості міста становить 4,8, а індекс задоволеності туристичними послугами – 4,4 (із 5-ти можливих). 
У 2018 році на 18% зросли надходження до місцевого бюджету від галузі туризму та становлять 151 млн грн. Також зріс туристичний збір на 30% (6 536 тис. грн).
Середні витрати туриста за один день (74 євро) залишаються незмінними.
Серед опитаних туристів переважають ті, які подорожують з метою відпочинку (72,8%) та вже не вперше у Львові (51,0%). Крім того, чисельність конференц-делегатів зросла на 3,5% та складає 10,6%.
Українці переважно дістаються до Львова потягом (63,1%), а іноземці – літаком (48,9%). Туристи все більше надають перевагу проживанню в хостелах (2018-го ця частка зросла на 9,1% і становила 28,4%). Проте, лідером все ще залишаються готелі, які обрали 31,8% туристів (у 2017 році – 37,1%). Бронювання житла здійснюють здебільшого через booking.com (39,6%) або безпосередньо на сайті закладу розміщення (26,1%).
Найчастіше подорожують з друзями (43,5%). Іноземці також надають перевагу самостійним поїздкам (29,5%), а українці - сімейним (35,4%).
Туристи у Львові полюбляють випити кави та поїсти щось смачного в затишній атмосфері (72,5%), прогулятися історичним центром міста (66,9%) й відвідати культурні заклади та події (57,7%).
Під час планування подорожі все частіше використовують інтернет-ресурси (81,5%), а для іноземців також вагомими помічниками стають друзі, що вже відвідували Львів раніше (23,9%) або проживають у ньому (20,5%).
Серед мобільних додатків для орієнтування містом турист використовує здебільшого Google Maps (понад 90%), що свідчить про важливість представлення місцевого бізнесу та вірне відображення інформації в мережі Google.
Традиційно, основними містами-альтернативами, які туристи розглядали під час планування подорожі, є Київ, Одеса, Чернівці та Ужгород. У переліку іноземних "конкурентів" – Краків, Прага та Варшава.