Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

 

Зросли обсяги залізничних перевезень через Бескидський тунель


Вантажопотік через новозбудований Бескидський тунель зріс у порівнянні з обсягами перевезень старим одноколійним тунелем
Новозбудований Бескидський тунель ліквідував вузьке місце міжнародного транспортного коридору, який проходить територією Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України та далі на схід. Передає прес-служба УЗ.
Так, у другому кварталі 2018 року в напрямку західного кордону було перевезено на 20 млн т-км, або майже на 5% більше вантажів ніж у першому. У зворотному напрямку у третьому кварталі двоколійним Бескидським тунелем перевезено на 12 млн т-км брутто більше, або майже на 8% більше у порівнянні з перевезеннями старим тунелем у першому кварталі цього року.
Вже маємо позитивну динаміку перевезень новим тунелем порівняно зі старим. У третьому кварталі 2018 року в напрямку західного кордону.Дільницею Лавочне-Мукачево, на якій розташований двоколійний Бескидський тунель, перевезено 469 млн 852 тис. тонно-кілометрів брутто. Це майже на 20 млн т-км більше, ніж у першому кварталі цього року, коли рух здійснювався через старий одноколійний тунель,– розповів в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.
Серед вантажів, що прямують через двоколійний Бескидський тунель на експорт, переважає українська продукція гірничо-добувної промисловості, а також скраплений газ та вантажі у контейнерах.
Запровадження руху через новий двоколійний Бескидський тунель забезпечило паралельний пропуск парних та непарних поїздів. Також дозволило підвищити швидкість руху вантажних поїздів до 60 км/год., що дало можливість збільшити пробіг електровозів постійного струму, – зазначив Євген Кравцов.
Двоколійний Бескидський тунель має стратегічне значення для України, оскільки за маршрутом, на якому він розташований, перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 40% транзитних вантажів у напрямку Західної і Центральної Європи.