Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Air Arabia, перший та найбільший у регіоні MENA (Близький Схід та Північна Африка) бюджетний авіаперевізник, нещодавно відзначив 15 років діяльності, яка виявилась напрочуд успішною. Адже вона якісно перетворила індустрію повітряних перевезень у досить-таки широкому регіоні. Відтак в ознаменування ювілейної дати авіакомпанія трансформувала свій бренд, відкривши його нову ідентичність, яка відображає інноваційні перспективи та універсальний підхід до сервісу авіаперевезень на міжнародному ринку.

Оновлений бренд Air Arabia було представлено широкій громадськості під час вражаючої церемонії запуску в ангарі авіакомпанії у Міжнародному аеропорту Шарджа. Гості могли вживу побачити один із нових літаків - Airbus A320 - у новій лівреї, а також осучаснений інтер'єр цього повітряного судна.

НАЙШИРШІ МОЖЛИВОСТІ НА ДОСТУПНИХ УМОВАХ
Перший рейс авіакомпанія Air Arabia здійснила 28 жовтня 2003 року, представивши у такий спосіб усьому арабському світу нові можливості авіаподорожей. Із того часу авіакомпанія стабільно зростала: від 5 маршрутів, що здійснювалась двома літаками, Air Arabia наразі досягла вражаючих результатів: зараз вона обслуговує понад 155 маршрутів, які вирушають із кількох хабів. Базові аеропорти компанії знаходяться в ОАЕ, Марокко та Єгипті, флот Air Arabia наразі складає 53 літаки, а 2019 року планується його чергове поповнення та, відповідно, розширення маршрутної мережі. Зокрема, авіакомпанія планує розширення операцій з Північної Африки шляхом експансії на сусідні ринки, в тому числі й на Африканському континенті, й по завершенню дозвільних процедур не зволікатиме з відкриттям нових напрямків.
Утім, з історично першого хабу Air Arabia - аеропорту Шарджа - також відкриваються значимі й цікаві для мандрівників напрямки. Так, нещодавно мережу маршрутів зі столиці емірату ОАЕ поповнила азербайджан¬ська Кабала, також нещодавно до мережі маршрутів близькосхідного авіаційного лоукостера додалася Прага - столиця та найбільше місто Чеської Республіки. Таким чином, зважаючи на постійне збільшення потреби мешканців регіону MENA у міжнародних подорожах, Air Arabia зосереджується на постійному розширенні мережі своїх міжнародних маршрутів.
У червні 2018 року Air Arabia відкрила нове сполучення між Бейрутом та Шарм-ель-Шейхом. 80-хвилинний рейс перевозить пасажирів до одного з найпопулярніших туристичних напрямків в арабському світі. Адже «Місто миру» є відомим портом та курортним напрямком на південному краю Синайського півострова в Єгипті, популярному серед відпочивальників та дайверів. Це не дивно: Air Arabia вважає своєю місією обслуговувати як весь арабський світ, так і цікаві для подорожей пункти за його межами, отже, постійно й інтенсивно розширює мережу своїх маршрутів на ті напрямки, куди прагнуть літати її пасажири.

СИМВОЛІКА ОНОВЛЕНОГО БРЕНДУ
За 15 років діяльності на ринку міжнародних авіаперевезень Air Arabia установила новий еталон в області експлуатаційної досконалості, інновацій та рентабельності. Відтак надійшов час оновити й осучаснити бренд авіакомпанії. Нова ідентифікація бренду Air Arabia витікає з ідеї «Тепер більше, ніж коли-небудь» та відображає амбіційну, адекватну клієнтам і зацікавленим особам авіакомпанію, яка забезпечує пасажирам справжні цінності: доступні авіаперельоти по широкій мережі маршрутів у поєднанні з гарним сервісом та невисокою вартістю послуг.
Нова ідентичність бренду походить від творчої ідеї «Modern Nomads», що відображає позицію Air Arabia як авіакомпанії, спрямованої на молодих, шукаючих пригод мандрівників, на тих, хто прагне подорожувати, відкривати нові місця та набувати нового досвіду. У відеоролику Air Arabia, який було випущено цього року, живі, творчі та захоплюючі сцени представлені людьми з різних культур та етнічних груп, які виконують інструкції з авіаційної безпеки. Тема безпекового відео відображає велике розмаїття мандрівників на борту авіарейсів Air Arabia по всьому світу. Зібравши пасажирів разом, відео демонструє веселу взаємодію між ними та представляє учасників, які діляться новими враженнями.
Новий логотип Air Arabia з'явився на світ, щоб відобразити сучасніший, простіший, універсальний та глобальний бренд, який пропонує клієнтам реальні, справжні цінності та надійні послуги. Оновлений бренд промовляє: авіакомпанія стала надавати пасажирам більше можливостей для подорожей. Перевізник зберіг свій символ - чайку, проте модернізував її. Чайка розправила свої крила, відображаючи зростання й перспективи перевізника, водночас залишаючись вірною своєму оригінальному вигляду.
В УСЬОМУ - ПЕРША!
Авіакомпанія Air Arabia добилася позитивних фінансових результатів із найпершого року своєї діяльності, приносячи прибутки протягом усієї своєї діяльності. У регіоні MENA саме Air Arabia стала першим авіаперевізником, який представив концепцію недорогих авіаподорожей у регіоні. З того часу переваги недорогих авіарейсів встигли оцінити мільйони пасажирів. Air Arabia Group стала однією з провідних публічних акціонерних товариств, які складаються з глобальних провайдерів авіаційних та туристичних послуг.
Журнал Euromoney визнав Air Arabia як компанію з найкращим менеджментом на Близькому Сході, та однією з найприбутковіших авіакомпаній світу.
Авіакомпанія Air Arabia планує розширюватися на усіх можливих, ринках, у тому числі не дуже стабільних. При цьому авіакомпанія має намір ефективно працювати усюди, де вона присутня, забезпечуючи своїм пасажирам саме той рівень гнучкості та якості обслуговування, на який вони очікують.
Бізнес-модель Air Arabia орієнтується на пункти призначення, яких можна досягти протягом 4-5 годин польоту від основних хабів. Стратегія розвитку та пропозиція на ринку продукту дозволяє Air Arabia реалізувати цю унікальну модель відповідно до філософії бренду. Поточні операції з багатьма операторами не тільки дозволили Air Arabia ефективно досягати поставлених цілей, але й набути стратегічної переваги, адже авіакомпанія діє у кількох регіонах, де наявна висока концентрація потенційних мандрівників.
Окрім розширення на різноманітних ринках, складовою успіху Air Arabia є концентрація уваги на рентабельних маршрутах, щоб мати можливість досягати фінансових цілей. Так, ринок авіаційних послуг характеризується надзвичайно високим ступенем конкуренції, але й на ньому можна отримати переваги. Наприклад, від клієнтоорієнтованості, зокрема, від надання послуг відповідно до попиту на недорогі перевезення. Тим більше, що наявність хабів стимулює експансію та надає більше варіантів для пасажирів, відтак дозволяє обслуговувати більшу кількість мандрівників. Крім того, хабова модель покращує зв'язок та зосереджує увагу на комфортному, надійному та доступному авіатранспорті на обслуговуваних ринках.
Протягом останніх 15 років Air Arabia успішно вдалося створити унікальну бізнес-модель, яка дозволила широкому сегменту місцевого та регіонального населення подорожувати більше за менші гроші. Завдяки постійним дослідженням ринку та відгукам клієнтів, авіакомпанія надає низку додаткових послуг мільйонам пасажирів, які завдяки застосуванню успішної моделі обирають подорожі саме з Air Arabia. 

назад >>>