Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Співпрацюючи з німецькою авіакомпанією, що є одним із найбільших дистриб'юторів транспортного контенту у світі, як туристичні агенції, так і транспортні оператори набувають нових вигод. Яких саме - в інтерв'ю для «Українського туризму» розповідає Ніколаус Гормзен, генеральний директор та співвласник компанії Hahn Air Lines GmbH.

- Пане Гормзен, чому авіакомпаніям і туристичним агенціям варто співпрацювати з Hahn Air?
- Коли в 1999 році компанія Hahn Air запускала власну квиткову платформу, саме багаторічний досвід роботи на ринку допоміг нам спрогнозувати успіх документа HR-169 серед авіакомпаній і турагентів. Проте сьогодні,
майже через 20 років, наші рішення - це дещо значно більше. Будучи одним з ключових гравців у галузі дистрибуції, Hahn Air Group спеціалізується на забезпеченні глобальних дистрибуційних рішень для більше ніж 350 партнерів з авіа-, залізничних і шаттл-перевезень. Маючи доступ до понад 100000 туристичних агенцій на 190 ринках, ми є найкращим вибором для авіакомпаній, які прагнуть залучити додаткові джерела доходів, незалежно від того, є у перевізника досвід роботи з ГДС чи ні, незалежно від його бізнес-моделі, адже ми - експерти з глобального продажу квитків.
Коли авіакомпанії обирають наші рішення, ми управляємо їхніми нішами дистрибуції по всьому світу - безризиково та економічно ефективно. Ми забезпечуємо розрахунки через локальні системи взаєморозрахунків (BSP) великої кількості ринків, надаємо послуги з репатріації грошових коштів, а також управління ризиками та боротьби з шахрайством. Окрім того, ми зв'язуємо авіакомпанії з глобальною мережею туристичних агенцій, у тому числі онлайн-агенціями (OTA) та операторами ділового туризму (TMC).
Авіаперевізники, які самостійно не представлені у ГДС, можуть отримати вигоду від глобальної дистрибуції, співпрацюючи ще з однією нашою компанією - Hahn Air Systems. Завдяки її продуктам H1-Air та 5W-Rail&Shuttle будь-який партнер з авіа-, залізничних та шаттл-перевезень може відображатися у всіх системах ГДС і оформлятися на наших документах HR-169. У свою чергу, турагенти виграють від отримання доступу до перевізників, квитки яких вони інакше не змогли б виписати на своєму ринку, адже вони пропо¬нуватимуть своїм клієнтам ширший вибір.

- Як відбулася еволюція компанії від регулярних авіа-перевезень до послуг з дистрибуції для інших авіаком-паній?
- Це цікаве питання. Наприкінці 1990-х років ці два бізнеси знайшли один одного цілком закономірно. З одного боку, існувала авіакомпанія регулярних перевезень, що обслуговувала регіональні маршрути в Німеччині, а з іншого - прогалина на ринку дистрибуції авіапослуг. Hahn Air розуміла бажання закордонних авіакомпаній пропонувати свої послуги на таких ринках, як Німеччина. Однак для цього вони мали бути учасниками BSP і представлені у системах ГДС. Завдяки інноваційному підходу Hahn Air до тікетингу ми дали змогу цим авіакомпаніям продавати свої послуги в Німеччині та на сусідніх ринках, уклавши з ними інтерлайн-угоди.
У результаті, коли турагенти бажали пропонувати своїм клієнтам більший вибір, вони починали про¬давати рейси наших інтерлайн-партнерів на документах HR-169. Тоді ми зрозуміли: якщо це працює в Німеччині, це працюватиме у цілому світі! То був знак для виведення нашої квиткової платформи на новий, глобальний рівень.
Будучи регіональною авіакомпанією, а також членом Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA) та Асоціації європейських регіональних авіакомпаній (ERA), ми розуміємо потреби колег і тому можемо запропонувати дієві та, найважливіше, гнучкі рішення для перевізників будь-якого розміру і бізнес-моделі.

- Ви впевнені у подальшому розширенні мережі партнерів компанії?
- У 2018 році ми інтегрували велику кількість нових перевізників у нашу глобальну мережу з понад 350 авіа-, залізничних та шаттл-партнерів. Серед них -11 нових інтерлайн-угод і 16 нових партнерів H1-Air, продукту глобального сервісу консолідації Hahn Air Systems.
Ми сподіваємось і надалі бачити зростаючу популярність нашої платформи у перевізників найрізноманітніших бізнес-моделей по всьому світу.

- Які можливості та виклики Ви бачите у майбутньому компанії?
- Історія нашої компанії свідчить, що нас не лякають неторовані шляхи і сміливі рішення. Ми постійно
працюємо над клієнт-орієнтованими вдосконаленнями нашого бізнесу та інвестуємо в інноваційні технології. Серед них - NDC і ONE Order від IATA, чудові ініціативи, що дозволяють авіакомпаніям надавати легкий доступ до повного портфелю своїх продуктів (і не лише рейсів) у будь-якому каналі дистрибуції за їх бажанням.
Що ж до України, це важливий ринок для нас. У нас відкрите офіційне представництво у Києві з призначеним директором по роботі з клієнтами для розвитку бізнесу та обслуговування спільноти турагентів.

- Якими особисто для Вас були найважливіші уроки, отримані разом з Hahn Air?
- Співзаснування Hahn Air і розвиток її бізнесу стало для мене дійсно улюбленою справою та надзвичайним досвідом. Зростання компанії до сьогоднішніх масштабів - один з найбільших моїх здобутків. У нас неймовірна команда на місцях; їхній ентузіазм по-справжньому надихає, а високий рівень відданості справі зміцнює впевненість наших партнерів, що вони у надійних руках. Ми, безумовно, не змогли б досягнути цього без них.
Hahn Air - чудове місце для роботи. По багатьох роках успішного професійного та особистісного зростання ми готуємося відзначити у 2019 році 20-ту річницю квиткової дистрибуції Hahn Air.
Користуючись нагодою, хочу побажати всім щасливого Нового року та веселого Різдва від імені усієї команди Hahn Air!

назад >>>