Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Кабінет міністрів створив довгоочікуване Державне агентство розвитку туризму України. Про це повідомляється на сайті Міністерства культури, молоді та спорту. З новою структурою пов'язані надії величезної армії учасників туристичного сектору. Тому що питань у галузі накопичилося забагато, і вони не вирішувалися роками.

Можливо, що зараз політики, спираючись на туристичну громадськість, зможуть зрушити з місця цю купу проблем. Ось и кошти у державному бюджеті передбачені на порядок більше ніж раніше — 240 млн грн. Щоправда, ця сума знаходиться десь на рівні маленької Грузії, проте раніше не було й цього.
Зараз — гаряча пора у всіх гілок влади, томи ми були раді можливості поспілкуватися з Дмитром Нальотовим, головою підкомітету з питань туризму та курортів Комітету Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики. Що чекає український туризм найближчим часом?
— Дмитро, чи можна вас привітати з тим, що буде нове Державне агентство розвитку туризму України?
— Можна всіх привітати, тому що для туризму це — певна подія, створено центральний орган виконавчої влади. Ми дуже сподіваємося, що конкурс на керівника агентства виграє експерт, фахівець в галузі туризму, що ми з ним будемо комуніціровать і спільно робити позитивні зміни у туристичної галузі України.
— А Ви вже бачите когось на керівній посаді?
— Будемо намагатися до цього конкурсу залучити хороших фахівців, експертів для того, щоб вибрати з них максимально відповідну людину, яка розуміється на туризмі і в бюджетних процесах, яка дійсно буде спроможна направляти далі цю галузь.
— Коли будуть відомі результати, коли ми отримаємо вже повністю сформовану команду агентства?
— Не можу поки відповісти. Складно сказати, там повинен пройти конкурс і ще є певні бюрократичні питання по самому агентству.
— В новому бюджеті рекордна сума виділяється саме на розвиток туризму. Як ця сума буде розпо¬ділена, яка її частина піде безпосередньо на саме агентство?
— Сьогодні у мене ще немає інформації, як буде розподілятися ця сума. Можу тільки сказати про те, що цей бюджет планується на промоцію внутрішнього туризму в Україні та в'їзного туризму, на маркетинг певних продуктів, на навчання експертів та підприємців у сфері туризму, для того, щоб галузь розвивалася. Якась невелика сума ще закладена на софтові інфраструктурні проекти, щоб можна було щось побачити вже найближчим часом.
— Ваш підкомітет як буде співпрацювати з новим агентством, з чого Ви почнете?
— Сьогодні формується кілька робочих груп з туристичної галузі серед депутатів Верховної Ради, серед експертів, та міністерства. Тому я думаю, що нова людина або команда, яка з'явиться в агентстві, буде в нашому спільному інформаційному полі, і ми займемось кожен своїм напрямком у законодавчої та практичної галузі.
Міністерство буде формувати політику, а агентство буде її реалізовувати. І звісно ми будемо прислухатися до експертів галузі та бізнесу, що безпосередньо працює в туризмі і знає, які потрібно внести зміни.
— До останнього моменту функції, пов'язані з туризмом, були розсереджені серед різних відомств. Чи зараз ми говоримо про те, що це агентство реально візьме до себе туризм в повному обсязі, і ми побачимо ефективну роботу?
— Знаєте, у мене ще немає ніякої інформації щодо Положення. Але, наскільки я чув, всі функції повинні передатися в міністерство.
— Тобто, у рамках міністерства створюється таке потужне агентство...
— Так, всі функції по туризму повинні бути в такому агентстві, наскільки я знаю. Але підтверджуючого документа ще немає.
— Дмитро, досі були довгі суперечки з приводу «Закону про туризм». За Вашими прогнозами, чи отримаємо ми найближчим часом такий закон?
— Ми займаємося роботою над цим законом, вивчаємо минулі напрацювання та беремо з них краще. Тобто, ми скоро надамо свій проект на загальне обговорення. І ми намагаємося його зробити максимально сучасним та ефективним.
— Найближчим часом які основні напрямки розвитку туризму з Вашої точки зору слід посилювати?
— Я думаю, що нам потрібно сконцентруватися на кількох туристичних регіонах, які готові вже зараз приймати туристів. Необхідно розробити для них правильний маркетинг, щоб зрозуміти, в яких країнах потрібно провести популяризацію України, де розпочати нашу рекламну програму.
Тут потрібно добре попрацювати з маркетингом, бо сьогодні очікується спеціалізований продукт. Немає сенсу робити в Україні продукт «все про все». Нам слід сконцентруватися на певних локаціях і спробувати згенерувати перші туристичні потоки або збільшити існуючи. І зараз над цим буде вже працювати безпосередньо агентство.
— Останнім часом губернатор Херсонщині прово¬дить активну роботу з популяризації туристично¬го регіону. Чи буде якась особлива програма для Причорномор'я?
— Мені б хотілося зробити особливі програми для кожного регіону України, бо дійсно, у нас багато історичного, багато природних ресурсів, національних парків та інших пам'яток, і кожен регіон гідний уваги. В підсумку кожна область повинна мати свій туристичний продукт, який буде затребуваний і заради якого буде приїжджати свій турист, який хоче на це подивитися. Тому думаю, що це наша робота на наступні роки.
— Категоризація готелів — це наша біда, коли готелі іноді самі собі малюють скільки забажають зірок, чи будуть в цьому питанні якісь зрушення?
— Так, є робоча група, ми працюємо з цим питанням, вже є пропозиції. Скажімо так, по-перше, це потрібно привести до сучасних стандартів, бо наші сильно застаріли, а, по-друге, є пропозиція трохи це все діджеталезіровать, щоб набагато простіше був сам процес отримання цих зірок і контролю. Давайте будемо оптимістами, і все у нас вийде.

назад >>>