Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

МЕРТ підготувало довідку для туристів, як уникнути проблем у відпустці


Минулого тижня сотні українців кілька днів або годин були заблоковані в аеропортах інших країн через конфлікт туроператора з авіаперевізником. Для уникнення таких ситуацій Мінекономрозвитку розробило довідку для туристів. Про це повідомляє прес-служба МЕРТ.
"Ми знаємо, що багатьох вразила ситуація, яка сталася минулого тижня. Сотні українців через конфлікт туроператора з авіаперевізником не змогли повернутися з відпочинку додому та були змушені годинами чекати на свій рейс в аеропортах. Тому ми підготували для вас гайдлайн, який допоможе уникнути проблем у відпустці", - йдеться в повідомленні.
МЕРТ рекомендує під час укладання договору з туроператором обов’язково перевірити:
- квитанцію про оплату туру або фіскальний чек;
- чи має оператор чинні ліцензію та фінансове забезпечення (актуальна інформація доступна на офіційному сайті Мінекономрозвитку www.me.gov.ua у розділі “Діяльність-Туризм-Туроператорська діяльність-Ліцензійний реєстр”);
- чи відповідають дати вильоту та прильоту заявленим у договорі;
- чи прописаний у договорі трансфер з аеропорту до готелю в обох напрямках (у разі заявлення такої послуги);
- чи відповідає “зірковість” готелю заявленій в договорі;
- чи оформлений індивідуальний страховий поліс;
- які строки відмови від туру та умови повернення коштів.
Крім того, у міністерстві радять обов’язково брати з собою в подорож копію договору на туристичне обслуговування, оригінал страхового поліса на медичне обслуговування та від нещасного випадку, контакти туроператора (турагента), контакти дипломатичної установи України в країні, до якої ви подорожуєте.
У разі, якщо туроператор не надав заявлені послуги, за захистом порушених прав ви маєте право звертатися із заявою до Держпродспоживслужби (контакти тут), надавши фото-, відеоматеріали, копію договору на туристичне обслуговування, розрахункові квитанції понесених витрат тощо.