Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

КРУЇЗНИЙ ТУРИЗМ: ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ УКРАЇНИ


Дмитро ГЛУШЕНОК, директор туристичної компанії «Магазин круїзів та подорожей»

Що треба зробити агентові, щоб відправити свого клієнта у круїз? Тобто переконати його відправитися у подорож на морському чи річковому лайнері? На мій погляд, для успішного продажу круїзного продукту людині, яка, скоріша за все, ніколи у такий спосіб не відпочивала, не варто завалювати потенційного клієнта інформацією та пропонувати йому десятки різноманітних варіантів. У такому випадку людина, скоріше, дезорієнтується, ніж обере щось із запропонованих їй варіантів.

Я вважаю, що стратегія успіху в цьому випадку лежить в іншому: агент має за допомогою додаткових питань якнайточніше з’ясувати, чого саме бажає його співрозмовник, та запропонувати йому максимум 2-3 програми, що якнайточніше відповідають його запитам.

Як мій особистий досвід, так і практика переважної більшості наших агентів свідчить: якщо агент зможе підібрати золоту середину, цей клієнт з високою ймовірністю стане постійним клієнтом цього туристичного агента. Взагалі я б радив при підборі круїзної програми ставитися до потенційного клієнта як до любого родича, тобто людини, якій ви насправді хочете зробити добре, подарувати йому позитивні емоції та відчуття.

Одразу хотів би винести за дужки питання знижок. Якщо співрозмовник розпочинає розмову з агентом із питання про знижки, за такого клієнта боротися до останнього не варто: така людина, скоріш за все, якщо в агента й купить тур, то лише один раз. А наступного разу побіжить туди, де йому запропонують тур дешевше. Це, знову ж таки, досвід як нас самих – круїзного оператора, так і переважної більшості наших агентів. 

Тому я вважаю за необхідне поділитися цим досвідом із читачами, які вже почали чи тільки замислюються про продажі круїзних програм.