Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Офіційний туристичний логотип Чеської Республіки поки що залишиться незмінним


20.12.2011
Національне туристичне управління CzechTourism, врахувавши рекомендації конкурсного журі, до якого входили графічні дизайнери, журналісти, рекламісти та представники органів державної влади, відхилило усі проекти нового дестинаційного логотипу країни. Жоден з 384 надісланих варіантів національної туристичної емблеми не виправдав очікувань замовника. З огляду на це CzechTourism найближчим часом оголосить новий конкурс.
«На жаль, жоден з оцінюваних нами макетів не продемонстрував належного якісного рівня. Незважаючи на те, що деякі пропозиції, справді, містили цікаві текстові або графічні ідеї, наші квалітативні вимоги у повній мірі не задовольнила жодна з них. До того ж претенденти часто працювали з традиційними мотивами, як, наприклад, липове листя. Такі проекти, на наш спільний погляд, не відображають образу Чеської Республіки, як чогось магічного, модерного, вражаючого. За нашими дослідженнями, саме так її сприймають іноземні туристи. Тому ми вирішили уточнити критерії та повторно оголосити конкурс», – повідомив генеральний директор CzechTourism Ростислав Вондрушка.
У тендері на найкращий проект туристичної емблеми Чеської Республіки взяли участь 181 учасників. «Ми дуже раді, що конкурс залучив так багато претендентів, це доказ того, що до конкуренції ми підійшли прозоро», – зазначив Ростислав Вондрушка. Свої проекти надіслали 27 рекламних агентств та студій графічного дизайну, 43 студенти під знаменами своїх шкіл і 110 індивідуальних претендентів.
Національне туристичне управління CzechTourism прийняло рішення про зміну дестинаційного логотипу вперше за десять років. Поточний логотип багатьма туристами сприймається як занадто консервативний, до того ж національні туристичні організації сусідніх держав вже оновили свій логотип.