Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

 

Чиновники Укрзализныци готовы похоронить успехи электронных продаж билетов?


И.о. начальника Департамента корпоративной информатизации «Укрзалізниці» Богдан Карбаня заявил о внедрении нового сервиса по продаже билетов. Сам по себе факт не вызывает вопросов. Но среди аргументов смены старого сервиса на новый, он назвал махинации со стороны компании ООО "УНИТ" в реализации уже запущенного проекта "Электронный билет".
Уточним, УНИТ - это компания-разработчик системы "Электронный билет", которая сейчас осуществляет техническую поддержку. Заявления Карбаня вызывают сомнения, так как компания вообще с начала 2015 года не получает денег за поддержку. И главное - сегодня управляет самой электронной системой ГИОЦ УЗ, а не компания.
В то же время, сегодня через электронную систему реализуется 30% билетов, что уже является высоким показателем заинтересованности пассажиров. Однако, в УЗ решили ввести свой собственный электронный сервис под сомнительным предлогом несовершенства уже успешно работающей он-лайн системы.
В с этим мы решили опубликовать текст официального заявления компании "УНИТ".


Офіційна заява ТОВ «Універсальні інформаційні технології»

щодо безпідставних звинувачень в.о. начальника Департаменту корпоративної інформатизації «Укрзалізниці» Богдана Карбаня щодо зловживань ТОВ «УНІТ» в реалізації проекту «Електронний квиток»

Шановні представники засобів масової інформації!
ТОВ «Універсальні інформаційні технології» глибоко здивоване та обурене поширенням у ЗМІ неправдивої інформації та відвертих наклепів зі сторони в.о. начальника Департаменту корпоративної інформатизації Укрзалізниці Богдана Карбаня щодо зловживань компанії «УНІТ» стосовно системи «Електронний квиток» на «Укрзалізниці».
Офіційно заявляємо,  що «УНІТ» є виключно розробником автоматизованої системи «Електронний квиток», яка 21 серпня 2014 р., згідно рішення приймальної комісії Укрзалізниці на підставі наказу першого заступника Гендиректора Укрзалізниці Максима Бланка №449-ЦЗ/Од від 19.08.2014 р. була введена в промислову експлуатацію.
Протягом всієї історії співпраці ТОВ «УНІТ» з Укрзалізницею не було і не могло бути виявлено жодних порушень чи зловживань, оскільки компанія завжди працювала та працює виключно в межах чинного законодавства України.
Власником та експлуататором системи «Електронний квиток» є ДП «ГІОЦ Укрзалізниці». ДП «ГІОЦ Укрзалізниці» безпосередньо здійснює он-лайн продаж квитків через сайт booking.uz.gov.ua і самостійно регулює відносини з агентами та банками. ТОВ «УНІТ» не має жодного відношення до коштів, отриманих ДП «ГІОЦ Укрзалізниці» від банків-еквайрів за продані квитки.
Звертаємо вашу увагу, що станом на 10.08.2015 ТОВ «УНІТ» не має жодних договірних відносин з ДП «ГІОЦ Укрзалізниці» або іншими підприємствами Укрзалізниці. Послуги супроводу системи «Електронний квиток» ТОВ «УНІТ» надавала та надає за власний рахунок, виходячи виключно із принципів соціальної відповідальності, розуміючи складну ситуацію в залізничній галузі та в країні в цілому.
Заяви Богдана Карбаня є наклепом та спрямовані на дискредитацію ТОВ «УНІТ» з метою  відведення уваги керівництва Укрзалізниці та Міністерства інфраструктури від формування корупційної схеми з контролю фінансів в сфері пасажирських перевезень Укрзалізниці, яка реалізується шляхом заміни системи, що належить ДП «ГІОЦ Укрзалізниці», на систему підконтрольних Богдану Карбаню компаній. З метою зупинки роботи системи «Електронний квиток» та унеможливлення користування системою пасажирами, починаючи з 14-00 06.08.2015 на сайт booking.uz.gov.ua були здійснені DDoS - атаки.
Наголошуємо, що звинувачення в бік компанії не відповідають дійсності. Тому  ТОВ «УНІТ» вимагає від Богдана Карбаня офіційних вибачень та спростувань заяв, наданих ним засобам масової інформації, в тому числі оприлюднених через офіційний сайт Укрзалізниці, які завдали значної шкоди імені та діловій репутації компанії.