Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

 

У авіакомпанії Wizz Air відреагували на прикрий випадок із журналістом


 
У авіакомпанії Wizz Air відреагували на прикрий випадок із журналістом Романом Скрипіним на борту літака напрямом Гамбург-Київ, коли одна зі стюардес розмовляла англійською та не перейшла на його прохання на українську.
Як йдеться у повідомленні прес-служби Wizz Air, під час посадки одна з бортпровідниць, громадянка Чехії, яка не володіє українською мовою, звернулася до Скрипіна англійською – однією з міжнародних мов, які використовуються на всіх рейсах.
“Оскільки бортпровідниця не звернулася до цього пасажира українською, він використав нeцензурну лeксику й вдався до ще більш агpeсивної поведінки, зайнявши одне з місць підвищеної комфортності й відмовившись заплатити за нього належний додатковий збір”, – розповіли в авіакомпанії.
У Wizz Air наголосили, що екіпаж компанії у цій ситуації діяв відповідно до встановлених правил поведінки, проявляючи розуміння й неодноразово просячи пасажира заспокоїтись.
“Ситуація загострилася, оскільки пасажир не реагував на прохання бортпровідників. Тому згідно з правилами безпеки Wizz Air, про цей випадок повідомили відповідним правоохоронним органам відразу після приземлення літака”, – додали у прес-службі.