Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

 

У курорту на Львівщині з'явився пелюстковий логотип


 
Для промоції рекреаційних можливостей смт Славське, що у Львівській області, фахівці розробили туристичний бренд. Про це заявила представниця місцевої громадської організації «Сила Карпат» Ольга Безушко.
За її словами, розробка бренду відбулася у межах проекту Brandville. Його безкоштовно реалізовують по всій Україні з метою створення брендів українських сіл для найбільш активних громад.
«Ми подали заявку на конкурс та перемогли як громада, яка уже зараз готова застосовувати бренд на практиці. Плануємо його запатентувати», – прокоментувала Безушко.
Зазначається, що для Славського розробили логотип, слоган, фірмовий стиль та текстовий опис образу. За словами представника дизайнерської студії, що втілювала проект, Тараса Доненка, жителі населеного пункту прагнули змінити його позиціювання як виключно гірськолижного курорту.
«Вони хотіли відійти від позиціювання Славського виключно як гірськолижного курорту. Натомість хотіли, щоб селище позиціонувалося як курорт для всесезонного туризму, а також хотіли, щоб у самому логотипі було відображено, що це – Бойківський край з його особливими історичними і культурними традиціями», – сказав Доненко.
За його словами, в основу логотипу покладено символ, який витесували на дверях будинків на Бойківщині, – чотирипелюсткову квітку, а кольори символізують чотири пори року. Також сформували туристичний слоган: «Славським славляться Карпати».