Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

 

Вікенд за пів ціни: Польщу вкотре можна буде побачити удвічі дешевше


 
“Польща побач більше — вікенд за пів ціни” – до акції під такою назвою в Польщі почали готуватися вже в четверте. Як повідомив сайт  forsal.pl з посиланням на інформаційне агентство РАР, Польська Організація Туризму вкотре розпочала підбирати партнерів, а фінал акції, тобто власне “вихідні за пів ціни” заплановано на 9-11 березня поточного року.
Акція організована вже згаданою Організацією Туризму Польщі та Міністерством Спорту та Туризму вже в четверте. Як наголошено в повідомленні організаторів, до участі в акції “запрошуються готельєри, ресторатори, підприємці туристичної сфери, організації пов’язані з обслуговуванням туристичного руху”. Відповідну заявку можна вислати за допомогою формуляра, що знаходиться на інтернет сторінці www.polskazobaczwiecej.pl. Також там знаходиться докладна інформація про акцію і можливість долучитися до неї. Реєстрація партнерів акції звершиться 13 лютого, а продаж пропозицій розпочнеться 21 лютого. Як і раніше, акція має на меті презентувати загальнопольські туристичні пропозиції та заохотити поляків до користування з туристичних атракцій і послуг на теренах країни, і що важливо не в часі головних відпочинкових періодів.
“Такі акції впливають на розвиток національного туристичного руху і привертають увагу поляків до можливості проведення вільного часу в Польщі. Акція також має позитивний вплив на збільшення значення туризму як галузі польської економіки” – наголошують у прес-релізі організатори. Як наголосив міністр спорту та туризму Вітольд Банка акція “тішить великим, і чимраз більшим зацікавленням з боку туристів”. “Уже проведено три етапи акції, котрі за кожним разом показували нам, що поляки охоче користуються з можливості відкривати для себе видовищність свого краю” – додав міністр. Головними бенефіціантами акції є польські туристи, котрі можуть запланувати відпочинок в Польщі за прийнятну ціну. Бенефіціантами також є сфера туризму, котра може розраховувати на фінансові надходження, і водночас може скористатися з можливості промоції у так званому низькому сезоні. Акція також має на меті популяризацію відпочинку на теренах Польщі в весняний і осінній періоди. Останній, осінній етап акції “Вікенд за пів ціни” пройшов 6-8 жовтня 2017 року.
Тоді він привернув увагу 554 організацій, які взяли участь в кампанії й запропонували свої продукти та послуги з 50% знижкою. З акції тоді скористалося близько 110 тисяч туристів, котрі завдяки промоційним цінам зекономили близько 8 млн злотих. Президент Організації Туризму Польщі Роберт Анджейчик, розраховує і цього разу на “збільшення кількості партнерів і підготовлених ними пропозицій, адже для них це шанс запрезентувати свої найкращі активи та переконати туристів повернутися до них в інші періоди”.
До слова, в проведеному на замовлення організаторів опитуванні під час третього етапу акції 87 відсотків респондентів вказало, що скориставшись з акції вони отримали “значну вигоду”, 86 відсотків висловили готовність взяти участь в наступних етапах. Близько 80 відсотків партнерів, які взяли участь в попередній акції порадили б іншим туристичним організаціям зголоситися до чергового етапу. Від початку акції (2016 рік) з неї уже скористалося 250 тисяч туристів. А з наступного етапу можуть скористатися й українські туристи. Тож після 21 лютого слідкуйте за пропозиціями організаторів аби 9-11 березня провести час цікаво та з вигодою для гаманця.