Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

 

Укрзалізниця запропонує пасажирам лист очікування


 
Цьогоріч Укрзалізниця планує запустити нову послугу - так званий "лист очікування". Про це заявив виконувач обов’язків голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов.
Якщо квитка на потрібний напрям немає, пасажир зможе заповнити відповідну заявку, і щойно квиток з’явиться в продажу — отримає пріоритетну можливість його викупити.
За словами Кравцова, завжди є певна кількість резервних квитків.
"Це державна, військова бронь. Ще частина повертає вже куплені квитки – таких до 10%. Найправильніший спосіб продати такі квитки – через waiting list. Коли людина реєструється, робить запит на напрям і коли квитки з’являються – має право їх викупити", - зазначив в.о. очільника транспортного відомства.
Кравцов пояснив, що така система працює подібно до Telegram-ботів, які шукають вільні квитки. І зараз ведеться робота, щоб реалізувати цей проект на сайті УЗ.