Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

 

Без спілкування з персоналом: у Таллінні з'явиться «розумний» готель


В Естонії створять перший готель преміум-класу, де замість персоналу все буде комп'ютеризовано. Про це повідомляє Turist.ee із посиланням на виконавчого директора будівельної фірми 1Partner Ehituse Юллара Хінно.
"Одразу під час бронювання номера замовник отримає на мобільний телефон спеціальний код, за допомогою якого можна буде відкрити двері до кімнати. Під час від'їзду з готелю теж не доведеться спілкуватися з персоналом - усе буде відбуватися автоматично за допомогою мобільного телефона", - сказав Хінно.
Як прокоментував ідею керівник проекту Сімар Селезов, нові технології дають змогу зробити перебування в готелі більш зручним, приємним і приватним.
"До самого готелю, а також до заброньованого номера можна буде потрапити за допомогою телефона або роздрукованого листа-підтвердження з зображенням QR-коду. Це як автоматична реєстрація в аеропорту. Звичайно, ми не першовідкривачі такої системи в готельній мережі, але ми серед перших на території Північної Європи. Номери готелю відповідатимуть усім вимогам відвідувачів, які зможуть тут себе відчути як удома. У більшості готельних номерів буде невеликий кухонний куточок, пральна машина й зона відпочинку з великим розкладним диваном", - зазначив Селезов.
Чотириповерхову будівлю готелю площею 1380 квадратних метрів, зведену 1923 року, буде повністю реконструйовано, до неї додасться ще 2 поверхи, оформлені в сучасному стилі. В якості особливого елемента дизайну на фасаді буде червона світлова смуга, що позначатиме так звану червону лінію Пятс - своєрідну межу, вище якої раніше не дозволяли будувати будівлі на Пярнуському шосе.
Будівельні роботи вже ведуться. Очікується, що перші відвідувачі зможуть оцінити "розумний" готель вже в першому кварталі 2019 року.