Ukraine NOW: у Львові журналісти та експерти обговорили просування бренду
У Львові 19 листопада відбувся прес-бранч "Україна-культурний осередок Європи", присвячений просуванню бренду Ukraine NOW. Під час панелі представники експертних кіл Львова, журналісти європейських ЗМІ та експертна група з Києва обговорили туриститичний потенціал бренду "Україна", комунікаційну стратегію ефективного позиціонування культурно-туристичної сфери України в умовах інформаційної війни, а також те, як саме підвищити інтерес та підкреслити безпечність подорожей європейських туристів до нашої держави. Як зазначив представник Державного підприємства «Центр захисту інформпростору України» Михайло Загоровський, ідеї прес-турів для журналістів не є чимось новим для України. "Це хороша можливість показати європейським журналістам нашу історію, культуру, гостинність, щоб вони переконались у цьому з власного досвіду, побачили все самі" - сказав він. Але важливіша мета таких прес-турів - це посилення інформаційної безпеки України. "Дуже важливо для України, щоб всі події, які відбуваються у нас, відображались об'єктивно, не через призму перекручених фактів, фейкових історій, а саме через погляди європейських журналістів, які приїхали в Україну і після повернення до своїх країн розказали своїм громадянам про те, що побачили на власні очі", - сказав Загоровський. За його словами, не лише Україна зацікавлена в цьому, а й кожна країна, яку тут представляють європейські журналісти. Участь у прес-турі беруть журналісти з Польщі, Латвії, Єгипту, Естонії, Сербії та України.
|