Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

 

Частину пасажирів рейсу Київ-Одеса «забули» в аеропорту


Частина пасажирів рейсу PS55 "Київ - Одеса" авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" 26 травня залишилася в аеропорту "Бориспіль" через помилку обслуговуючої компанії "Аерохендлінг". Про це повідомив в Facebook користувач Evgeniy Babenko.
"На жаль, дана ситуація сталася через помилку співробітників обслуговуючої компанії" Аерохендлінг ". На даний момент, решті пасажирам рейсу PS055 буде надано харчування та автобус до Одеси", - написала МАУ в коментарі до цього посту.
Також генеральний директор "Аерохендлінг" Олег Голохвастов перепроси за ситуацію, що склалася і повідомив, що причиною збою в передачі інформації став стан здоров'я одного із співробітників компанії, що раптово погіршився.
"Попередній діагноз - мікроінсульт. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб максимально швидко виправити наслідки цього випадку і відправити пасажирів до Одеси", - повідомив Голохвастов.
За інформацією Бабенко, МАУ "забула" в Борисполі цілий автобус пасажирів рейсу PS55 Київ-Одеса.
"Людей, хто йшов крайніми на посадку, довго збирали в автобусі (набралося чоловік 30), потім автобусом покатали по аеропорту і привезли назад. Виявляється, 737-800 полетів без них. Овербукінгу не було. За інформацією в системі всі "забуті" полетіли ", - написав він.
Пізніше з'явилася інформація, що частині пасажирів поміняли квитки на наступний денний рейс PS59 Київ-Одеса, і поселили в готелі "Лігєя" в Борисполі. Для тих, хто не захотів чекати до обіду понеділка організували автобусний трансфер в Одесу.