"Аэросвит" вновь "отличился", теперь во Вьетнаме
До редакції видання звернувся український пасажир авіакомпанії Аеросвіт, що якому продали “неіснуючий квиток” на рейс Тайських авіаліній Хошимін-Бангкок. Громадянин України Івкин Костянтин Валерійович, що придбав електронний квиток 870 2404188743 на рейс Київ-Бангкок-Хошимін-Київ залишився покинутим у В’єтнамі, оскільки Аеросвіт не зміг підвердити купівлю квитка у Хошіміні. “21.05. в аеропорту м. Хошиміну (В’єтнам) мені відмовили в посадку на рейс Тайських авіаліній Хошимін-Бангкок. Надали мені електронну роздруківку, що рейс не підтверджений компанією Аеросвіт. На моїй сторінці “АероСвіту” рейс підтверджений і давно мною оплачений. В результаті мені довелося купувати квиток на авіапереліт Хошимін-Бангкок, щоб не запізнитись на рейс Бангкок-Київ (400 дол. США.) Електронний квиток з зазначенням сплаченої суми в наявності. На питання до представників Тайської авіакомпанії чому я повинен платити за переліт двічі, мені відповіли що мій квиток в їхньої базі не підтверджений і надали мені про це письмовий документ”, – обурюється турист з України. Костянтин Валерійович звернувся до служби підтримки “Аеросвіту”, де йому відповіли: «… На жаль, через несумісність систем швидше за все виникла ця ситуація. Для компенсації та розгляду скарги Вам потрібно написати запит з ел пошту на адресу customer@aerosvit.com … » Проте як зазначає пасажир, досі перевізник йому не повернув суму коштів $400, за які він був змушений летіти додому за власний кошт. “Що робити, я навіть не знав, пережив моральний стрес”, – розповідає постраждалий. Пасажир звертається до Генерального директора «Авіакомпанії Аеросвіт», щоб розібратись у ситуації.
|