Прага стала чотирнадцятою конгрес-дестинацією у світі
Цього року Прага піднялася на п’ять щаблів у рейтингу престижної міжнародної конгрес-асоціації ICCA. Минулого року тут відбулося 98 великих конгресів, внаслідок чого чеська столиця посіла почесне 14 місце, розділивши його із Копенгагеном. На першій позиції традиційно залишається Відень. А от загалом Чеська Республіка дісталася на 31 сходинку. У 2011 році тут було проведено 122 конгреси, це на 19 більше, ніж у попередньому році. Кількість масштабних заходів у Чеській Республіці щоразу збільшується. Якщо у 2007 році відбувалося 97 акцій такого типу, і лише 11 з них проходило поза Прагою, то у 2011 році вже було проведено 122 зустрічі, з них Прага приймала 98, регіони – 24. «Престижне місце Праги в рейтингу є, звичайно, дуже позитивним чинником. Однак при цьому нашою метою є невпинне підвищення кількості проведених конгресів насамперед у регіонах. На даний момент департамент Czech Convention Bureau має десять регіональних партнерів. Сподіваємося, що у співпраці з ними нам вдасться значно збільшити кількість зустрічей по всій країні», – зазначив генеральний директор Національного туристичного управління CzechTourism Ростислав Вондрушка Минулого року найбільше конгресів було організовано в Сполучених Штатах Америки (759), в Європі найуспішнішими організаторами виявились німці (577). Одним із доказів того, що конгрес-туризм є важливою частиною економіки країни, стало створення у 2010 році окремого департаменту CzechTourism під назвою Czech Convention Bureau. Наразі його головне завдання – цілеспрямована реклама ЧР у сегменті MICE, максимальне використання потенціалу Чехії у галузі ділового туризму. Czech Convention Bureau координує маркетингову та ділову активність у зносинах з іноземними партнерами й потенційними клієнтами, що мають інтереси в ЧР. Czech Convention Bureau бере участь у спеціалізованих виставках, організовує зустрічі та співпрацює з міжнародними асоціаціями, такими як ICCA, а також забезпечує скоординовану презентацію всіх регіонів Чехії. Також департамент розміщує іміджеву рекламу в профільних виданнях та виготовляє інформаційні матеріали. За інф. CzechTourism
|