Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

 

Чехія змінює туристичний логотип та візуальний стиль


Національне туристичне управління CzechTourism 28 червня 2012 року запропонувало увазі громадськості новий туристичний логотип і візуальний стиль Чеської Республіки, що використовуватиметься для презентації країни передусім за кордоном. Його розробник – студія графічного дизайну Marvil, переможець щойно завершеного тендеру.
Проекти 12 дизайнерських агенцій з бездоганною репутацією розглядала комісія, утворена з членів Спілки графічного дизайну та представників CzechTourism. Також до тендерного органу увійшли експерти Міністерства регіонального розвитку, Міністерства закордонних справ і Чеського центру.
Дизайнерський проект компанії Marvil експерти обрали одностайно. "Розроблений переможцем конкурсу дизайн візуального стилю відповідає усім нашим очікуванням. Концепт Like містить у собі позитивні емоції, є унікальним і відмінним від брендів інших дестинацій. Більше того, він пропонує багато можливостей для подальшого використання передусім у інтернет-маркетингу, на якому ми зосереджуємо особливу увагу в нашій маркетинговій стратегії", – повідомив генеральний директор CzechTourism Ростислав Вондрушка.
"Візуальний стиль і логотип, що є його основою, - це результати вдалої професійної роботи. За своїм месседжем вони сучасні й переконливі. Перевага логотипу, що не використовує графічних зображень, – його позачасовість, крім того, незалежність від палітри кольорів. Переможний візуальний стиль залишає достатньо простору для роботи з фотографіями", – зазначив проф. Ростислав Ванєк, керівник Студії графічного дизайну та візуальної комунікації при Університеті прикладних мистецтв.
Національне туристичне управління уперше за десять років змінює як форму логотипу, так і закладену в нього стратегію презентації Чеської Республіки за кордоном.Останні тренди вказують на те, що Чехія має потенціал стати лідером серед країн Центральної Європи у сегменті пізнавального туризму.Тому CzechTourism прагне досягти успіху з новою цілісною концепцією, в якій Чехія постає країною пригод. Обраний візуальний стиль дає можливість для втілення нової стратегії сучасним і динамічним способом, що базується на новітніх інструментах комунікації.
Новий логотип та візуальний стиль від CzechTourism на повну потужність почне використовуватися з січня 2013 року. На наступний рік заплановано маркетингові кампанії, що будуть впроваджувати інноваційний бренд на зарубіжних ринках.