Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

 

До кінця року музей славетного чеського заводу Шкода Авто набуде нового вигляду


Автомобільний гігант «Шкода Авто» репрезентував нову концепцію свого музею у місті Млада Болеслав. Невдовзі в одному з найстаріших виробничих приміщень підприємства перед очима публіки постане історико-технічна експозиція, що відображатиме головні віхи розвитку заводу та знайомитиме з технологіями виробництва автомобілів відомої чеської марки.
За словами речника автомобільного заводу Евжена Краускопфа, відреставрований у новому стилі музей, який за останніх 15 років відвідало понад 1,5 мільйона людей, буде відчинено до кінця цього року.
Нова концепція перетворить музей на своєрідну вітрину продукції автозаводу. У виставкових приміщеннях загальною площею понад 1800 квадратних метрів експонуватимуться зразки найбільших досягнень чеської інженерної думки, серед яких 45 автомобілів, також чимало велосипедів, мотоциклів та інших цікавих експонатів. Крім того, складовою музею стане й мультифункціональний інтерактивний зал площею 930 квадратних метрів.
На відвідувачів чекатимуть три тематичних секції. У частині «Традиції» будуть виставлені унікальні автомобільні експонати рідних періодів. У секції «Еволюція» публіка зможе ознайомитись із історією бренду й зазирнути у майбутнє розвитку продукції. Третя секція інформуватиме про реставраційні роботи. Тут відвідувачі побачать авто на різних стадіях реконструкції – від т.зв. «знайдення автівки на звалищі» аж до набуття нею статусу «антикварний шедевр».
Експозиція постійно змінюватиметься та дивуватиме публіку. Музей має перетворитись не лише на повноцінну складову функціонування підприємства, а й громадського життя міста. «Багата на традиції минувшина компанії «Шкода» в новому музеї буде репрезентована дуже різнопланово, з особливим акцентом на емоційний аспект сприйняття публікою», - зазначає керівник Музею «Шкода» Маргіт Адамова Черна.
Нагадаємо, що чеський виробник автомобілів, який планує у 2018 році продавати 1,5 мільйонів машин щороку, провів першу презентацію своєї відомої продукції ще у 1965 році. Власний автосалон з’явився у 1974 році, а 1995 року на площі Вацлава Климента відкрився музей підприємства. Заклад було створено під патронатом фірми «Volswagen», він складався з виставкової зали, архіву і реставраційного цеху з автодепозитарієм, пізніше з’явився і конференц-зал. Із 1,5 мільйонів відвідувачів у середньому 60 відсотків складають мешканці ЧР та Німеччини, решта – із європейський країн та гості з-за океану. Лише минулого року до музею завітало понад 100 тисяч відвідувачів. Останнім часом зростає інтерес журналістів з Індії та Китаю.

Матеріал надано Представництвом CzechTourism в Україні