Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

На індустріальному гольфтурнірі провідні гравці ринку авіаційних, туристичних та агентських послуг дізналися про новинки індустрії та обмінялися досвідом

12 липня 2013 р. найбільше українське авіаційне агентство ПАТ «КИЙ АВІА», разом з лідируючим українським туристичним онлайнагентством TICKETS.UA та за підтримки компанії «Амадеус Україна» провели відкриту зустріч із лідерами українського ринку авіаційних перевезень. Метою неформальної зустрічі провідних агенцій та авіакомпаній було визначити тренди поведінки ринку, обговорити стратегії роботи, презентувати нові продукти компаній та обмінятися думками по важливим питанням.

В рамах відкритої дискусії представники компаній обговорили сучасну еволюцію ринку туристичних послуг. Адже ні для кого не секрет, що авіаційна індустрія є вкрай динамічною сферою економіки. Змінюються технології, кардинально змінюючи звичні формати подорожей, розвиваються інтернет та соціальні мережі, тим самим змінюючи свідомість пасажира, а відтак і процес планування подорожі. З іншого боку, ми спостерігаємо, як змінюються потреби авіакомпаній. Оптимізація витрат і висока конкуренція змушують авіаперевізників пропонувати нові продукти для пасажирів й агентств. Тому під час спілкування були підняті теми, актуальні для всіх учасників індустрії.

Компанія TICKETS.UA презентувала перший незалежний рейтинг авіакомпаній. Список ТОП100 авіаперевізників за версією TICKETS.UA було складено на підставі результатів опитування клієнтів сервісу. Дослідження проводилося в період з травня по липень 2013 р. серед користувачів, які придбали авіаквитки через сайт TICKETS.UA і до моменту голосування здійснили переліт.

Також було представлено нове рішення по управлінню доходами авіаційного агентства. В основі лежить модель стратегій дистрибуції агентства з контролем виконання планів продажу за допомогою нет сейл/нетфлоун аналізу продажів, прогнозування виконання інсентів продажів перевізника, та зваження доходності агентства у розрізі кожного конкретного перевізника та напрямку.

На конференції виступила компанія «Амадеус Україна», директор якої – Олексій Муровцев – розповів про стан та тенденції ринку тревелпослуг як у глобальному масштабі, так і в регіональному, в тому числі і в Україні.

З російським досвідом консолідації агентського бізнесу учасники заходу могли ознайомитися, прослухавши доповідь Сергія Богачова – генерального директора компанії «АВІА ЦЕНТР», яка є найбільшим гравцем російського ринку агентських послуг і водночас провідним консолідатором у масштабі всієї Росії.

Сергій Cавюк, генеральний директор ПАТ «Кий Авіа»: «Ми із задоволенням прийняли ініціативу партнерів приєднатися до заходу для українських агентств та авіакомпаній. Сьогодні важливо зберігти не тільки високу прибутковість компанії, але й гармонічні відносини на ринку. Тому я переконаний, що прийшов час альянсів та партнерства, і в синергії можна досягти максимального ефекту для всіх сторін».

Сергій КРАВЕЦЬ, директор TICKETS.UA: «Ми відчуваємо, що індустрія змінюється, і хочемо відкрити дискусію з актуальних питань, які сьогодні турбують всіх учасників ринку. Що сьогодні найбільше цікавить пасажира? Чого він захоче завтра? Як реагує індустрія на еволюцію попиту? Що роблять провідні компанії Східної Європи? Раніше у нас не було заходу, де всі могли б зібратися й обговорити ці та інші важливі питання. Тому я радий, що всі провідні агентства та представництва авіакомпаній відвідали наш захід.

Окремо хотів би пояснити, чому був обраний гольф в якості неофіційної частини. Адже гольф – це гра успішних людей, які самі створюють своє майбутнє, в ній важлива точність, як і в нашому бізнесі. Сподіваюся, що такі зустрічі стануть доброю традицією і наступного разу ми проведемо круглий стіл за участю експертів».

Гостями конференції стали представники керівництва провідних авіаційних і туристичних агентств України, таких, як «Загор’є», «Універсальне агентство з продажу авіаперевезень», Via Kiev та багато інших, крім того топменеджери вітчизняних авіакомпаній МАУ, «ЮТейрУкраїна», Air Onix, а також Turkish Airlines, Lufthansa і Austrian Airlines в особі їхніх представників в Україні.

Після цікавої дискусїї було проведено гольфтурнір, де представники агентств та авіакомпаній отримали можливість спробувати себе в грі під виступ зірки шоу ХФактор Евгена Літвінковича.
У тому, що такі заходи є потрібними й корисними, організатори та учасники були одностайними. Тому немає сумніву, що 12 липня в Київському гольфклубі було покладено початок доброї традиції – збиратися та обмінюватися досвідом. Більше того, організатори та учасники домовилися про те, що наступний захід такого роду пройде в розширеному складі – за участю експертів, у тому числі й редакції єдиного в Україні галузевого журналу «Український туризм».  

назад >>>