Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Для українських туроператорів Малайзія завжди була бажаним напрямком, проте до недавнього часу її доступність суттєво обмежувалась вартістю авіаперевезень та відсутністю зручних стикувань. Сьогодні, коли в Україну прийшли нові авіакомпанії, що пропонують значно кращі умови перельотів до Південно-Східної Азії, доступність Малайзії суттєво збільшилась. Тож зусилля із залучення на малайзійський напрямок нових українських туроператорів та агентів, а відтак і туристів, що їх здійснюють Посольство Малайзії в Україні разом із представництвом Tourism Malaysia в Росії та СНД, є цілком зрозумілими. Цей номер «Українського туризму» є складовою частиною проекту промоції та підвищення інформованості української туристичної громадськості щодо туристичних можливостей Малайзії. На запитання редакції відповідає директор представництва

Tourism Malaysia в Росії та СНД пані Норіда КАМАРУДІН.

– Пані Камарудін, в Україні Малайзія здебільшого сприймається як екзотичний пляжний напрямок. Будь ласка, розкажіть про основні курортні зони вашої держави з точки зору промоції Малайзії на українському ринку туристичних послуг.

– Сьогодні Малайзія є місцем злиття різноманітних азіатських культур та національностей. Саме тому нашим девізом стало гасло: «Малайзія – справжня Азія».

У столиці країни – місті Куала-Лумпур – наші гості можуть побачити видатні пам’ятки. Острів Лангкаві й штат Сабах зі своїми чудовими пляжами й унікальною природою щороку збільшують свою популярність серед українців. Також багатьох туристів у Малайзії приваблює дайвінг. Одне з найкрасивіших та найкращих місць для дайвінгу в Малайзії – острів Сіпадан.

Живі корали, що ростуть на вершині згаслого вулканічного конуса, мали тисячі років, щоб сформувати середовище, яке навряд чи залишить байдужим будь-кого, хто їх побачить. О. Сіпадан розташований в самому серці Індо-Тихоокеанського басейну, в центрі одного з найбагатших на морське життя середовищ в усьому світі.

Інші досить популярні напрямки для туристів – острови Пангкор та Тіоман.

– Які види туризму, окрім пляжного, могли б зацікавити українських туристів у Малайзії? На чому б ви порадили робити акцент у промоції вашої держави на українському ринку туристичних послуг?

– В цілому протягом 2012 року Малайзію відвідали 25032708 туристів. Це один з найвищих показників у світі. Згідно зі статистикою UNWTO, Малайзія зайняла минулого року десяте місце у світі за абсолютними показниками в’їзних турпотоків.

Уряд Малайзії, зокрема, його органи управління туризмом поставили собі за мету здійснити диверсифікацію туристичних дестинацій у державі. Ця політика виявилась успішною: наприклад, сьогодні КуалаЛумпур обіймає 4 місце у світовому рейтингу напрямків шопінгтуризму, наздоганяючи Дубай. НьюЙорк та Париж.

Для промоції культурного та спортивного туризму видається Malaysia Major Events –календар головних подій Малайзії, створений Міністерством туризму. Ознайомитися з ним та отримати актуальну інформацію про Малайзію можливо на нашому офіційному сайті www.tourism. gov.my. відтак влада розраховує перетворити Малайзію на культурний центр АзіатськоТихоокеанського регіону, що, у свою чергу, призведе до зростання сумарного в’їзного турпотоку в середньому до 36 млн. чоловік.

Один із заходів, організованих у рамках Malaysia Major Events, відбувається сьогодні. З 29 червня по 1 вересня нинішнього року проводиться 1 Malaysia Mega Sale Carnival, тобто Карнавал Літніх розпродажів 1 Малайзія. Протягом цих двох місяців покупці отримують можливість насолодитися захоплюючими пропозиціями та отримати великі знижки на все, що можна купити: від люксових брендів до звичайних речей повсякденного вжитку. При цому такі пропозиції діють в усіх торговельних центрах та магазинах роздрібної торгівлі по всій Малайзії! Не дивно, що Карнавал мегапокупок – це чудовий час не тільки для шопінгу: на ньому можна задовольнити свої кулінарні пристрасті та, зрозуміло, відсвяткувати успішний шопінг.

Крім того, у штаті Сабах з 23 по 28 червня проходив Міжнародний фольклорний фестиваль, який відвідали багато тисяч любителів народного мистецтва, музики, народних ремесел та усього того, що стосується культури різних народів, які населяють багатонаціональну Малайзію.

На мою думку, усе це здатне зацікавити значну кількість українських туристів.

—  Будь ласка, розкажіть про малайзійські об’єкти розміщення. Чи застосовується у Вашій країні «зіркова» класифікація готелів? Якщо так, то чи відповідають малайзійські «зірки» європейським? Узагалі, які особливості чекають на українських туроператорів при партнерстві з малайзійськими готелями та іншими об’єктами розміщення?

—  Готелі та послуги розміщення у Малайзії відповідають найвищим світовим стандартам. Основний потік туристів, що прибувають до Малайзії, користується послугами готелів першого класу та люкс. Утім, інші класи розміщення також наявні, й на них завжди є попит.

У Малайзії можна знайти готелі, що належать до світових мереж, наприклад, Four seasons, Hyatt, Shangri La, Marriott i т.д.

Усі малайзійські готелі та інші об’єкти розміщення забезпечують оптимальне співвідношення між ціною та якістю на свої послуги. До того ж завдяки вигідному обмінному курсу туристи зможуть отримати послуги (та й товари) за нижчою ціною відносно аналогічних в інших країнах. Також важливо відзначити, що готелі Малайзії з великим задоволенням заохочують своїх партнерів до співпраці, наприклад, шляхом надання безкоштовних ночей або послуг.

—  Малайзія — це країна, територія якої є досить великою, до того ж велику ії частину складають острови. Будь ласка, розкажіть про можливості сполучення між регіонами вашої держави. Наскільки в Малайзії розвинене й доступне внутрішнє повітряне сполучення? А залізничне? Чи є доступными послуги з прокату авто, й чи співробітничають автопрокатні компанії з туроператорами?

—  Транспорт у Малайзії розвинений добре, відтак туристичні компанії можуть обирати спосіб довезення туристів до місць відпочинку та до туристичних аттракцій між повітряним, залізничним або автомобільним транспортом. В нашій країні діє 37 пасажирських аеропортів, при чому 8 з них мають міжнародний статус. Малайзія мае розгалужену дорожню мережу загальною довжиною 98721 км, з яких 1821 км є швидкісними шосе. Залізниці країни пов’язані із залізницями Сінгапуру й Таїланду. Діє ділянка високошвидкісної залізниці довжиною 57 км, що з’єднує КуалаЛумпур зі столичним міжнародним аеропортом. До послуг гостей столиці — система швидкісного трамваю.

Послуги з прокату автомобілів є загальнодоступними. На мою думку, компанії, що спеціалізуються на оренді авто, були б щасливі співпрацювати з туроператорами.

– Наскільки, на ваш погляд, Малайзія може виступати як база для комплексних турів у сусідні держави?

– Малайзійські туроператори також пропонують й цілу низку комбінованих турів, які набувають щодалі більшої популярності у туристів. Найбільшим попитом користуються тури до Сінгапуру й Таїланду.

Нещодавно на малайзійському ринку з’явилася пропозиція комплексного туру Малайзія – Гонконг. Цікаво, що ця пропозиція працює й у зворотньому напрямку: туристи можуть прилітати в Гонконг, провести там якийсь час, а потім відправитися до малайзійської частини острова Борнео (штат Сабах) або до архіпелагу Пенанг. Після відпочинку на малайзійських курортах туристи можуть відправитися назад у Гонконг, а звідти полетіти додому. На мій погляд, такі пропозиції можуть зацікавити українських туристів вже через те, що і Гонконг, і Малайзія є для громадян України безвізовими.

– Що буде характерним для наступного туристичного року в Малайзії? Які події наступного року українські туроператори могли б використовувати для промоції напрямку?

– Значущою подією 2014 року стане комплекс грандіозних заходів «відвідай Малайзію 2014го року». Крім того, ряд інших туристично значимих подій проводиться щороку. Так, етап перегонів «Формула1» відбуваються щороку. Протягом кількох місяців – у лютому, серпні та грудні – проводяться великі торговельні фестивалі. У травні настає черга фестивалю «Усі фарби Малайзії». У жовтні наші гості можуть відвідати кулінарне свято «Казкова їжа». Це те, що варто відзначити, проте далеко не все. Узагалі, різні події та заходи проходять в Малайзії кожного місяця. Отже, туроператори мають дивовижне розмаїття усіляких подій, тож можуть конструювати тури на будьякий смак: адже усе залежить від того, чого хочуть туристи.

Також варто відзначити, що, починаючи з 2011 року, уряд Малайзії ввів нульовий податок на придбані туристами ювелірні вироби. Це дозволило нашій країні стати привабливим місцем для покупок, конкуруючи з такими популярними туристичними напрямками, як Дубай. Ювелірна виставка проводиться в Малайзії щороку, проте навіть коли вона не працює, до нашої держави варто приїхати! Адже турист знайде в Малайзії усе, чого тільки забажає!

Мені дуже приємно, що останнім часом усе більше українських туроператорів стали активно цікавитися Малайзією як туристичним напрямком. Наприклад, компанія AquavitaTour Lufthansa City Center, яка працює на українському ринку вже 15 років, висловила бажання стати партнером Tourism Malaysia у промоції нашої країни на українському ринку туристичних послуг. Сподіваюся, що невдовзі ці зусилля принесуть свої плоди, й кількість українців, що оберуть Малайзію в якості місця свого відпочинку, суттєво збільшиться.

назад >>>