Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

У червні нинішнього року московське представництво ENIT, компетенція якого поширюється і на територію України, очолив синьйор Доменіко ді Сальво. Про перспективи просування італійського туристичного напрямку в нашій державі, а також про те, чи зміняться взаємини між національною туристичною адміністрацією та українськими туристичними компаніями, наша сьогоднішня розмова з новим директором регіонального представництва італійської туристичної адміністрації.

– Синьйоре ді Сальво, Італія завжди була для українців бажаним і привабливим туристичним напрямком. Сьогодні, завдяки декільком факторам (в тому чис

лі і пом’якшенню візових вимог з боку Посольства Італії) доступність італійського туристичного продукту для громадян України збільшилася. Які очікування ENIT щодо показників туристичного потоку з України до Італії? Наскільки, на ваш погляд, він зросте відносно минулого року?

– На нашу велику радість, туристичні потоки до Італії з держав СНД постійно зростають. Україна в цьому плані – не виняток. Згідно з відомостями, наданими нам Консульством Італії в Києві, кількість віз, виданих українським туристам 2012 року, перевищило показники попереднього року на 11,2%. Позитивна тенденція спостерігається і в цьому році. За перші чотири місяці Консульство видало більше 13 000 віз, що майже на 40% більше, ніж за аналогічний період 2012 року. І це до початку високого сезону! У нас є всі підстави сподіватися, що туристичні потоки2013 стануть ще інтенсивнішими, не в останню чергу завдяки тому факторові, що поступово збільшується й кількість туроператорів, акредитованих в Консульстві. У зв’язку з цим я також хочу відзначити, що наразі в італійському Консульстві в Києві працюють 8 наших співробітників, які допомагають обробляти візову інформацію, тим самим сприяючи своєчасній видачі віз.

– Чи передбачає ENIT просувати в Україні малознайомі для наших громадян курорти та напрямки, а також інші, не настільки традиційні види відпочинку й туризму (відмінні від екскурсійного туризму та пляжного відпочинку)? Наприклад, оздоровлення та лікування на курортах, гастрономічний, винний, екологічний туризм, гірськолижний відпочинок в нетрадиційних з точки зору українців місцях і т.д.? На чому взагалі планує зосередитися ENIT у своїй діяльності на теренах України?

– Я зовсім недавно очолив офіс ENIT у Москві, тож поки у мене ще не було можливості відвідати вашу країну. Але обіцяю, що зроблю це найближчим часом. Думаю, що, як і росіяни, туристи з України, вирушаючи до Італії, поки що концентрують свою увагу на містах так званої «Класичною Італії». Але відпочинок у нашій країні відрізняється величезним розмаїттям! Жодна з 20ти італійських областей не схожа на іншу, кожна з них має свої власні звичаї, традиції, унікальні природні ландшафти, володіє кулінарними рецептами, особливими і, можливо, єдиними у своєму роді пам’ятками, порядками і навіть мовою. Саме тому я вважаю, що туристичні перспективи українців на італійському напрямку не просто великі – вони насправді безмежні!

– Будь ласка, розкажіть про семінари, воркшопи, road show та подібні заходи, призначені для професіоналів туристичної галузі, які ваше представництво планує проводити в Україні. Чи плануєте ви охопити таким видом діяльності регіони нашої країни, або обмежитеся Києвом?

– Протягом 2013 року ми, безумовно, плануємо проведення в Києві низки заходів, спрямованих на просування Італії. Це будуть тематичні Workshop та презентації. Нам хотілося б розповісти українцям про незнайому Італію, про те, що представляють собою «малі міста мистецтва», про термальні джерела, про можливість проведення різних заходів, як корпоративних, так і приватних, про розмаїття шопінгу в Італії та багато про що інше. На жаль, в цьому році на ці цілі у нас виділений дуже невеликий бюджет, але ми намагатимемося по максимуму дотримуватися намічених планів.

– Чи передбачається соціальна рекламна кампанія туристичних можливостей Італії на території України (на зразок ізраїльської або кіпрської)? Якщо так, то в якому вигляді ви припускаєте її здійснити?

– З приводу рекламної кампанії в українських ЗМІ, скажу, що цього року ми не маємо таких планів, але, сподіваюся, вони з’являться в майбутньому. Це пов’язано також із тим, що 1 вересня стартує перехресний рік туризму ІталіяРосія, тому в цьому році основні кошти спрямовуватимуться на просування Італії в російських регіонах. У будьякому випадку, я буду дуже радий познайомитися з туристичними виданнями України, щоб обговорити можливі майбутні спільні проекти, спрямовані на підтримку іміджу Італії в Україні.

– Чи планує ENIT здійснювати престури, рекламні тури по Італії для українських туристчних компаній і галузевих журналістів? Можливо, ваша організація виступить координатором таких заходів з італійськими регіонами, зацікавленими в залученні до себе українських туристів?

– Я згоден з вами, що, як говорить російське прислів’я, «краще один раз побачити, ніж 100 разів почути». Для того, щоб добре пізнати Італію та полюбити її, потрібно в ній побувати, тому ми робитимемо все можливе, щоб цього року організувати виїзні заходи до Італії для туроператорів й журналістів України.

назад >>>