Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Протягом багатьох років назва «Швейцарія» асоціювалася в переважної більшості українців з такою собі елітарністю та, відповідно, недоступністю. Однак раптом з'ясувалося, що ця країна насправді є відкритою та гостинною, що її мешканці з задоволенням приймають у себе іноземних туристів... Більше того, швейцарці створили для своїх гостей такі умови, що кількість іноземних туристів, які в'їжджають до країни протягом року, перевищує 20 млн. осіб (при цьому населення самої Швейцарії складає біля 8 млн.), а в середньому кожний гість проводить у Швейцарії 3.5 ночі, у результаті чого туристична індустрія у структурі швейцарського ВВП обіймає 4-те місце.
Тому й не дивно, що показники турпотоків із України до Швейцарії стабільно зростають. Навіть у кризові та перші післякризові роки (2008-2010) турпотік із України до Швейцарії демонстрував зростання до 10%. Як і громадяни деяких інших іно¬земних держав, українці змогли у повній мірі оцінити швейцар¬ську гостинність та якість пропо-нованих туристам послуг.
Подібні тенденції збереглися й цього року: як повідомив українським журналістам директор проектів «Швейцарського Туризму» Федеріко Соммаруга, показник перебування українських туристів у Швейцарії за січень-липень 2013 року склав 50138 людино-ночей та збільшився на 1.8% порівняно з аналогічним періодом 2012 року.
Отже, українські туристи не втратили своїх симпатій до відпочинку у Швейцарії, про що красномовно свідчать наведені дані. Більше того, всупереч поширеній думці, українці відвідують у Швейцарії далеко не тільки гірськолижні курорти: ця теза підтверджується даними того ж таки Федерального статистичного управління, відповідно до яких щодалі більше українців відвідують великі (за швейцарськими мірками) міста конфедерації, такі, як Цюрих, Женева. Лозанна. Базель, Берн чи Лугано.
З метою подальшого інформування туристичної громадськості про можливості туризму та відпочинку на території альпійської конфедерації 26 вересня «Швейцарський Туризм» провів у Києві брифінг для українських журналістів та воркшоп для туристичних компаній, які відправляють туристів у Швейцарію. На заходах були присутні пред¬ставники деяких туристичних регіонів, а саме: міста Женева, регіону Женевського озера, а також високогірної області Мат-тергорн (регіон п'ятьох гірськолижних курортів), які розповіли українським гостям про туристичні принади та атракції своїх місцевостей, а також новинки, які, поза всяким сумнівом, зацікавлять українських туристів. Так, виявилося, що «Офіс туризму» Женеви розробив для гостей міста цілу низку турів «Дивовижні таємниці Женеви», пізнавальний тур годинниковими майстернями, а також 2.5-годинну рольову гру «Загадки Женеви», де туристи можуть спробувати себе у ролі детективів. Не були обійдені увагою й всесвітня олімпійська столиця Лозанна (саме в цьому місті знаходиться штаб-квартира Міжнародного Олімпійського комітету), а також регіон Монтрьо, в якому, крім традиційного джазового фестивалю та цілорічних «тусовок», розроблено спеціальні тури виноградниками та винарнями (деякі з них — із глибоким зануренням до швейцарської виноробної індустрії). Що ж до регіону Маттергорн, де розташовані найвищі вершини Альп, то тут на туристів чекають просто-таки безмежні
можливості для гірськолижного катання, а також усього, що його супроводжує. Утім, гостям Швейцарії, які не цікавляться гірськолижним спортом, також є що робити в Маттергорні: тут, наприклад, діють термальні курорти та всесвітньовідомі бальнеологічні комплекси.
Ще одну приємну новину повідомив гостям заходів директор представництва авіа¬компанії SWISS в країнах СНД Патрік Хейманн: починаючи з 27 жовтня, цей перевізник після 10-літньої перерви повертається до України та здійснюватиме щоденні польоти з Цюріха до міжнародного аеропорту «Бориспіль» літаком Airbus A320 у двокласному компонуванні. Враховуючи, що SWISS — одна з найпрестижніших у світі авіакомпаній, немає сумніву, що у такий спосіб привабливість Швейцарії для українських туристів відчутно збільшиться.
Узагалі ж, Швейцарія представляє на світовому ринку свій туристичний продукт як концептуальний. Так, Федеріко Соммаруга розповів, що концептом 2014 року стануть «панорамні види». Враховуючи, що більшість території Швейцарської Конфедерації займають гори, на які з «пташиного польоту», а точніше, з висоти коридорів, що використовуються для цивільної авіації, відкриваються захопливі краєвиди, цілком ймовірно, що такий концепт залучить до цієї гостинної держави не одну додаткову тисячу туристів. У тому числі й українських.
 

назад >>>