Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Попри численні прогнози песимістів, значні заходи у виставковій індустрії, як і раніше, користуються великим успіхом як у відвід¬увачів, так і в експонентів. Адже саме на заходах такого типу споживачі можуть безпосередньо поспілкуватися з надавачами послуг, а потенційні партнери — знайти один одного. Практика показує, що ніякі найсучасніші інтернет-технології не в стані замінити (а тим більше витіснити) живе спілкування між професіоналами тієї чи іншої галузі (в нашому випадку — туристичної) або можливість для майбутніх споживачів туристичного про-дукту «помацати» його власними руками.
Хочете прикладів? Та будь ласка! Усі чули про те, що до України приходить одна з най-престижніших авіакомпаній світу — дубайська Emirates, яка, крім усього іншого, вперше в історії української авіаційної галузі надаватиме послуги в Першому класі. Звичайно, можна зайти на сайт перевізника, подивитися онлайн-презентацію чи відеоролик щодо номенклатури послуг авіакомпанії... А можна було прийти на туристичну виставку UITM-2013, відвідати стенд Emirates та... відчути на собі, що таке сервіс у Першому класі! Адже авіакомпанія установила на своєму стенді модуль «повітряного купе» — тобто відсік для пасажирів Першого класу, який міг відвідати кожний, хто завітав на стенд! Яка інтернет-технологія може замінити такий досвід?
А величезна кількість семі¬нарів, презентацій, воркшопів та інших подібних заходів для професіоналів туристичного бізнесу? Адже саме на таких заходах потенційні партнери експонентів могли безпосередньо поспілкуватися з фахівцями, які розробляють та впроваджують на ринку туристичні продукти? А відтак із перших вуст дізна¬тися про усі найтонші нюанси та підводні камені того чи іншого напрямку? На нашу думку, активно пропаговані адептами електронної комерції вебінари чи відеоконференції в чатах є лише додатком до безпосереднього спіл¬кування на виставках, але ніяк не їх заміною.
Звичайно, виставки бувають і «провальними». На наш погляд, успіх чи провал виставкового заходу в туристичній галузі на¬пряму залежить від організаційних якостей виставки, а також ринкової кон'юнктури. Щодо першого, то тут у компанії «Прем'єр-Експо» — орга¬нізатора найбільшої та наймасштабнішої туристичної виставки UITT, а віднедавна й її осінньої «сестри» UITM — усе гаразд: «розкручене» місце проведення, призначене саме для виставкових цілей, продумане розташування павільйонів і стендів та, нарешті, вдале поєднання різно¬манітних заходів, що проводяться в один і той самий час під одним дахом. Адже, погодьтеся, одно¬часне проведення двох виставок — туристичної та медичного туризму, що якраз трапилося цієї осені — викликає своєрідну синергію, коли експоненти та учас¬ники кожного із заходів можуть вільно спілкуватися та переймати досвід у своїх колег та водночас сусідів. А щодо другого фактору, тобто ринкової кон'юнктури, то на глибоке переконання автора цих рядків, індустрія туристич¬них виставкових заходів в Україні просто не потребує їх великої кількості. А оскільки в конку¬рентному середовищі виживає найкраще пристосований до наявних умов, не дивно, що найкраща та найзручніша виставка є водночас найпопулярнішою та найуспішнішою. На нашу думку, нещодавне злиття двох грандів виставкової діяльності в Украї¬ні — компаній «Прем'єр-Експо» та «Автоекспо» — призвело не тільки до концентрації ринку виставкових послуг, у тому числі й у туристичній галузі, але й суттєво вплинуло на якість цих по¬слуг, давши змогу організаторам виставок пропонувати експонентам однаково якісний продукт як у переддень літнього, так і зимового туристичних сезонів.

Ольга РОМАНОВСЬКА, директор туристичного оператора «Рондо»:
Основним напрямком діяльності нашої туристичної компанії є Ізраїль — держава, приваблива якраз у холодну пору року. Тому участь в осінній туристичній виставці є для нас украй необхідною з точки зору промоції нашого продукту під час саме цієї пори року. Проте мені надзвичайно приємно, що виставка, у якій ми постійно беремо участь, є добре організованою, умови тут зручні як для експонента, так і для відвідувачів, незалежно від того, ким вони є — професіоналами чи кінцевими споживачами туристичних послуг. Тому наша компанія бере і братиме надалі участь у виставці UITM не тільки з обов'язку, а ще і з задоволенням.
 

назад >>>