Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Ідеологія сучасного тревел-бізнесу є напрочуд схожа з ідеологією міжнародного олімпійського руху в редакції його засновника барона П'єра де Кубертена. А саме: Citius, Altius, Fortius, тобто «Швидше, Вище, Сильніше». Так само і в туристичній галузі конкурентну перевагу (а відтак і гроші клієнта) отримує той з агентів, хто якнайшвидше, найоптимальніше та найповніше вирішить тревел-задачу, поставлену клієнтом туристичній компанії.
Кожний, хто хоча б раз у житті намагався самостійно спланува¬ти відпустку для своєї родини чи компанії, знає, що такі задачі є багатоваріантними, а відтак мають значну кількість рішень залежно від початкових параметрів. Загальною теорією розв'язання таких задач та пошуком оптималь¬них рішень займається спеціальний розділ вищої математики — варіаційне числення, яким володіє далеко не кожний споживач туристичних послуг. До того ж, між теоретичними викладками та практичним вирішенням конкретної тревел-задачі пролягає досить-таки значна дистанція.
Отже, потреби споживачів туристичних і транспортних послуг у більшості випадків задовольняють туристичні агенти, які, по суті, є професіоналами у виділенні класу необхідних клієнтам рішень та пошуку найоптимальніших у виділеному класі. За сучасних умов величезної пропозиції послуг та наявності найрізноманітніших провайдерів цих послуг вручну такі операції здійснювати неможливо, тому 100% агентів сьогодні використовують рішен¬ня, засновані на найширшому використанні сучасних інформаційних технологій.
Сучасний ринок IT-рішень для туристичної і транспортної галузі характеризується досить-таки ве¬ликою кількістю продуктів різноманітних виробників. Незважаючи на те, що усі вони засновуються на одних і тих самих базових принципах (наприк-лад, на тому ж варіаційному численні), задачі, для яких вони розроблені, розв'язують з різним ступенем ефективності. Утім, сьогодні у світі є одноосібний лідер у розробці та запровадженні такого роду рішень— компанія Amadeus, чиїм послугам та рішенням віддає перевагу абсолютна більшість туристичних агентів світу. Показники ринку туристичних і транспортних послуг, надані редакції УТ компанією «Амадеус Україна», є в достатньому ступені репрезентативними, щоб по них судити про стан ринку в цілому та тенденції його розвитку.
 

назад >>>