Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Iз зростанням мобільності населення в усьому світі збільшується популярність послуг міжнародного мобільного зв'язку, які дозволяють суттєво знижувати витрати на міжнародний роумінг. Ця тенденція не обійшла й Україну: в нашій державі діють кілька міжнародних операторів стільникового зв'язку, які надають саме такі послуги. Тож британська компанія MySims2Go Limited, яка на початку минулого року зайшла в Україну, не є першою в цьому сегменті: з технічної точки зору, ми надаємо такі ж самі послуги, як і наші колеги. А от з маркетингової - наша компанія вивела на вітчизняний ринок унікальний продукт, подібного якому в Україні ще не було.
БРЕНД ЯК ГЕНЕРАТОР ЛОЯЛЬНОСТІ
Для своїх партнерів ми пропонуємо унікальну послугу брендового стільникового зв'язку. При чому брендованим є не тільки оформлення sim-карток, які вставляються у телефон, смартфон чи планшет, але й сигнал мережі. Іншими словами, незалежно від того, в якій країні знаходиться клієнт нашого партнера, на його мобільному пристрої з'являється партнерський бренд.
Зрозуміло, що така послуга суттєво підвищує лояльність клієнтів до носіїв брендів, особливо на ринку туристичних послуг. Адже сьогодні домінуючою на ринку є тенденція оформлення турпакетів за принципом one touch: клієнт прагне одразу, за один візит до агента (або ж на сайті останнього) оформити усі необхідні складові своєї подорожі та отримати в результаті усе для неї необхідне. У тому числі й пакет для здійснення дзвінків у роумінгу, наявність якого свідчить, що туроператор турбується про всі без винятку потреби свого клієнта.
ПІДТРИМКА БУВАЄ БЕЗКОШТОВНОЮ!
Ще одна унікальна послуга - прямий зв'язок із сервісною службою власника бренду. Цей номер зашитий у меню брендової sim-картки, а дзвінок на нього є безкоштовним незалежно від місця знаходження клієнта. Туроператори в більшості випадків на¬правляють своїх клієнтів і до служби підтримки, що, вочевидь, також І підвищує лояльність
клієнта. А також і доходи туроператора: адже такі дзвінки клієнти здійснюють не тільки в кризових ситуаціях, а й за¬мовити додаткові послуги.
За умови наявності брендової під¬тримки значно збільшується ймовірність того, що, перебуваючи на відпочинку, клієнт замовить додаткову екскурсію, квитки на концерт або, скажімо, залізничні квитки саме у свого туроператора, а не в сторонніх компаніях, чим, зрозуміло, збільшить при¬буток оператора, та отримає послугу гарантованої якості.
Зараз ми розробляємо концепцію одразу двох сервісних ліній: одна - до компанії, брендом якої позначена sim-картка, друга - до страхової компанії.
БРИТАНСЬКЕ - ЗНАЧИТЬ, ЯКІСНЕ!
Компанія MySims2Go Limited є британською. У Великій Британії розташований і наш головний офіс. Тому ми є справжньою європейською компанією, яка надає послуги європейської якості. Ми не позиціонуємо себе як найдешевший чи найдоступніший спосіб зв'язку, хоча наші тарифи є привабливими на ринку, проте не сумніваємося, що якість наших послуг є найвищою. На¬приклад, однією з ексклюзивних послуг для тих із наших клієнтів, хто не хоче чекати зворотнього дзвінка від мережі, послуга прямого набору: тарифи в цьому випадку трохи збільшуються, проте залишаються доступними. Хочу підкреслити, що жоден з операторів, які працюють в Україні не мають можливості запропонувати дану послугу.
Ми присутні в 97% держав світу, наші клієнти мають єдиний номер - до речі, з британської номерної ємності, що є досить важливим для багатьох мандрівників.
Більше того, з метою надання нашим клієнтам та партнерам можливостей найширшого вибору, наша компанія відмовилась від формування єдиного тарифу залежно від країни. Це означає, що в різних стільникових мережах на¬віть в одній країні діють різні тарифи, й обов'язком турагента є детально ознайомити свого клієнта із цим аспектом зв'язку. Що, знову ж таки, підвищить лояльність клієнтів до компанії, яка брендує міжнародний зв'язок.
ПАРТНЕРСТВО - ВЗАЄМОВИГІДНЕ!
Для наших бренд-партнерів ми пропонуємо й програму лояльності, відповідно до якої відсотки від кожного поповнення клієнтами своїх рахунків спрямовуються до компанії-партнера на постійній основі, а не тільки від першочергового продажу картки чи поповнення, як це пропонують наші конкуренти. Оскільки клієнти туроператорів, перебуваючи на відпочинку чи в ділових поїздках, як правило, телефонують не тільки до сервісних служб, але й додому, до колег чи бізнес-партнерів, здійснюють дзвінки на телефони країни перебування, а також до третіх держав, користуються мобільним інтернетом тощо, у них виникає потреба періодичного поповнення своїх рахунків. Що, знову ж таки, приносить тур¬операторам додатковий прибуток.
ЗВ'ЯЗОК, ДОСТУПНИЙ УСЮДИ
Я вже казала, що наші sim-картки працюють у 97% держав світу. У тому числі, на відміну від деяких наших ко¬лег, і в Україні: ми даємо можливість вільно користуватися нашими внутрішніми тарифами й родичам мандрівни¬ків, які залишаються на Батьківщині.
Крім брендових карток для наших корпоративних партнерів, наша компанія розповсюджує свої продукти й у роздрібному продажі. В такому випадку продукт брендується як MySims2Go. Сьогодні такі картки можна придбати на нашому сайті www.mysims2go-kiev.com, в iStudio, у київських ВІДДІЛЄННЯХ Укрпошти. Найближчим часом мережу пунктів про¬дажу наших карток буде суттєво розширено.
Поповнити баланс sim-картки MySims2Go можливо:
• через наш сайт за допомогою банківських карток VISA/MasterCard або через систему Приват24;
• електронними грошима;
• готівкою (в депозитних терміналах Приватбанку, а також у терміналах City-Pay.
Сподіваємось на плідну й взаємо¬вигідну співпрацю з туристичною галуззю! Охоче відповімо на кожне ваше звернення!
«Неймовірно, але робити подарунки не тільки приємно, але й вигідно! Зробивши правильний подарунок Вашим клієнтам, Ви зможете збільшити лояльність завдяки наданню додаткового сервісу, а також отримувати додатковий прибуток»
Лілія МАРІНА,виконавчий директор представництва MySims2Go Limited в Україні

назад >>>