Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Давно відомо, що один з найефективніших способів підвищити туристичні потоки із держави-дооблаштувати на її території представництво національної туристичної адміністрації. До функцій таких представництв зазвичай входить взаємодія з туристичними операторами, які формують виїзні турпотоки в напрямку держав, турадміністрації яких відкрили свої представництва, співробітництво з інкамінговими туроператорами та інфраструктурними об'єктами батьківщини, а також сприяння контактам між ними.
Туристичні представництва мають різну форму та статус — як правило, це залежить від законодавства, яке
регулює діяльність національних турадміністрацій у країнах їхнього походження. Однак у віх них є одна спільна риса: іноземні турпредставництва охоче організовують різноманітні заходи — семінари, воркшопи, поїздки для представників туристичних компаній та профільних видань, беруть участь у професійних та масових заходах... Іншими словами, займаються професійною туристичною промоцією своїх держав.
УТ традиційно надає на початку кожного року слово акредитованим в Україні туристичним представникам. Не відійшли ми від цієї традиції й цього року.

Берат Йилдиз, аташе з питань культури й туризму Посольства Туреччини в Україні:
Кількість українських туристів, які відвідали Туреччину 2013 року, досягло рекордної кількості, перевищивши 3 чверті мільйона. У такий спосіб Україна потрапила до топ-10 держав — донорів туристичних потоків. При цьому саме Україна продемонструвала найвищі темпи зростання турпотоків — майже на 20% за рік, порівняно з 2012 роком.
2014 року ми прогнозуємо подальше збільшення турпотоків із України та перевищення показників 2013 року.

Лариса САМОЙЛОВИЧ, представник Міністерства туризму Ізраїлю в Україні:
Туристичні потоки з України до Ізраїлю стабільно зростають — про це можна судити хоча б за результатами грудня минулого року, коли Ізраїль відвідало 9800 українських туристів. Заданими Центрального бюро статистики Ізраїлю, це на 24% більше, ніж за грудень 2012 року. А всього з січня по грудень 2013 року в Ізраїлі побували 134 470 туристів із України.
Цього року ми очікуємо, що кількість українських туристів збільшиться більше ніж на 10% — для цього є всі передумови: нові авіарейси, в тому числі довгоочікува¬ний початок польотів до Ізраїлю лоукост-компанії Wizz Air Ukraine (хоча і не з Києва), і альтернативний шлях до Тель-Авіва з Вінниці, який розпочала авіакомпанія Yan Air, і можливість безвізового в'їзду в країну з туристич¬ною метою, а також відсутність напруженості та спокій в туристичних центрах нашої держави.
Ще один аспект, який, поза всяким сумнівом, посприяє збільшенню турпотоків в обидві сторони — це планована угода про зняття обмежень в авіаційному сполученні між нашими державами. У разі його реалізації конкуренція на авіалініях, що пов'язують Україну та Ізраїль, зросте, квитки стануть доступнішими, а відтак більше українців зможе відвідати Ізраїль, а ізраїльтян — Україну.

Світлана КАБИШ, директор інформаційного центру «Угорщина-туризм» при Посольстві Угорської Республіки в Україні:
Залишаючись у тренді останніх років, основні зусилля ми зосередимо на просуванні медичного туризму — тим більше, що й угорські постачальники відповідних послуг із дедалі більшим інтересом поглядають у бік українського ринку. Торік з'явилися перші компанії медичного асистансу, які розглядають Україну пріоритетним ринком, у ниніш-ньому році розраховуємо почути нові імена. Звичайно, традиційне лікування та оздоровлення на курортах теж залишається пріоритетом у роботі бюро, до того ж ми зможемо представити українському турбізнесу й турис¬там як нові послуги вже відомих курортів, так і ще незнайомі місця. Лише кілька прикладів: найближчий до Укра¬їни купальний комплекс у Ніредьгазі отримав офіційний статус курорту; у березні закінчується реконструкція лікувальних басейнів найвідомішого бальнеологічного комплексу в Гайдусобосло, а в травні оновиться курорт¬ний комплекс у сусідньому Дебрецені; нові (для українців) точки на мапі курортів — Орошгаза на південному сході та Сігетвар на південному заході Угорщини.
Якщо ж ми говоримо про «поведінку» ринку, то тут головний тренд — збільшення числа самостійних туристів, які не вдаються до послуг туристичних фірм. Для них ми будемо підтримувати нашу присутність у соціальних мережах.
За нашими оцінками, збільшенню частки індивідуальних туристів чимало посприяв і рейс Київ-Будапешт авіа¬компанії Wizz Air (це, зокрема, підтверджує і статистика: зростання потоку українських туристів до Будапешта значно випередило середнє значення по країні). Сподіваємося ми й на успішність майбутнього рейсу Донецьк — Будапешт авіакомпанії Wizz Air Ukraine, і, звичайно, будемо намагатися цьому сприяти.
Звичайно, туристичні компанії були й залишаються нашими головними партнерами. Для них, як, утім, і для індивідуальних туристів, Посольство Угорщини готує зміни у вигляді відкриття візових центрів у семи містах, а саме в Києві, Донецьку, Дніпропетровську, Харкові, Сімферополі, Одесі та Львові. З нагоди відкриття візових центрів ми плануємо провести семінари на місцях за участі угорських партнерів. При всьому неоднозначному ставленні учасників ринку до візових центрів, ми сподіваємося, що це дозволить збільшити потік з України до Угорщини, продовживши добру традицію останніх років.

Олена ГУТ, представник «Швейцарського Туризму» в Україні:
Неможливо охопити та якісно донести до фахівця, кінцевого туриста чи журналіста всі цікаві теми та неординарні події, що відбуваються у Швейцарії, та могли б його зацікавити: різноманітність регіонів та культур, традиції, гастрономія, виноробство, культурне життя, тощо. Кожного року «Швейцарський Туризм» вибирає певну тему, на яку і направляються основні маркетингові зусилля. У 2012 темою року була вибрана «Вода». Популяризувався відпочинок на швейцарських річках та озерах, відвідання льодовиків високо в горах, екскурсії до водопадів. Робився акцент на екологію та на бережливе відношення до природи. Тема «Живі традиції» розкривалася протягом 2013 року популяризацією фестивалів, костюмованих карнавалів, виноробства, відвіданням сироварень, компаній зі столітньою історією, що виробляють годинники та шоколад.
Варто відзначити, що візова статистика посоль¬ства перестає бути повним віддзеркаленням кількості українських туристів, що відвідують Швейцарію. У 2012 році візовий відділ посольства видав 15565 віз. При цьому кількість туристів у 2012, які відвідали Швейцарію, складала 27711 осіб, майже в два рази більше.

назад >>>