Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Складаючи та публікуючи рейтинги туристичних компаній, авіаперевізників, інфраструктурних об’єктів та інших гравців на ринку, редакція галузевого часопису «Український туризм» прагне надати усім учасникам рівні можливості. Отже, у своїх опитуваннях ми просимо кожного респондента оцінити своїх партнерів. Тобто авіакомпанії оцінюють агентів, агенти – туроператорів, туроператори – агентів, а всі вони – знову ж таки авіакомпанії.
Публікуючи результати традиційного рейтингу авіакомпаній за категоріями, редакція усвідомлює, що на початку нинішнього року в авіаційній галузі України відбулися значні зміни. Тим не менше, ми просили наших респондентів оцінити діяльність авіакомпаній саме] протягом 2013 року, коли ті, хто залишив (чи майже! залишив) небо, ще літали. Тож просимо вас, шановні читачі, взяти цю інформацію до уваги
(Рейтинг складено шляхом, опрацювання 1375 відповідей українських туристичних компаній)

назад >>>