Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Туристичний бізнес є одним зі світових лідерів щодо застосування інформаційних технологій: саме завдяки ІТ-рішенням та інструментам туристичні послуги сьогодні є одними з найдоступніших у світі з точки зору оперативності в пошуку та простоти замовлення. Не в останню чергу такі можливості з'явилися у споживачів туристичних послуг завдяки діяльності онлайн-туроператорів. Одним з найдинамічніших та найуспішніших представників цієї категорії турбізнесу є турецька компанія ІАТІ.
Цей бренд почав свою діяльність як локальна система бронювання готельного контенту на середземноморському узбережжі Туреччини, проте завдяки грамотному бізнес-плануванню та продуманому пакету послуг, що вигідно відрізняло систему від конкурентів, досить-таки швидко вийшов за межі Турецької Рів'єри, відкривши пред¬ставництва або дочірні компанії в кількох сусідніх державах. У тому числі й в Україні.

Чому ІАТІ?
Як глобальний онлайн-тур-оператор, компанія ІАТІ надає послуги з бронювання туристичного й транспортного контенту у форматі b2b, тобто у співпраці з агентами й агентськими мережами. Значна кількість готельних операторів, заведених у систему бронювання, простий та зрозумілий інтерфейс, який не вимагає спеціальних знань від користувача, а також ліберальні умови співпраці з агентами дають ІАТІ перевагу в його сегменті ринку перед конкурентами.
На початку 2014 року компанія ІАТІ здійснила черговий стрибок, зайнявши гідне місце серед світових важковаговиків туристичного онлайн-бізнесу: було укладено глобальні партнерські угоди із Amadeus та Travelport|Galileo. Відповідно до цих угод, партнери ІАТІ матимуть доступ до усіх ресурсів обох гігантів світової IT-індустрії, які діють в інтересах туристичного й транспортного бізнесу. При цьому агентам — партнерам ІАТІ — не доведеться напряму підключатися до цих ГДС, проходити навчання та, відповідно, платити за використання ресурсів. Як у Туреччині, так і в Україні ІАТ! стала єдиною компанією, яка спромоглася укласти угоди такого рівня.

Туристів приймаємо самі!
Одна з найважливіших складових успішного туроператорського бізнесу — надійна приймаюча компанія, яка оперує усіма наземними послугами в місцях відпочинку туристів. Компанія ІАТІ й тут виявилась на висоті, заснувавши свою власну прий¬маючу компанію на территорії Туреччини, яка діє не тільки на узбережжі Середземного та Егейського морів, але й у Стам¬булі. Приймаюча компанія здій¬снює обслуговування туристів під тим самим брендом — ІАТІ, який є додатковим стимулом для споживачів та партнерів переко¬натися у високій якості надаваних послуг.
Агент високого ступеню мобільності
Часто трапляється так, що зміни до вже придбаного тур-пакету необхідно вносити за принципом «тут і зараз». Проте туристичний агент, не кажучи вже про туриста. далеко не завжди знаходиться поблизу ста¬ціонарного комп'ютера, підклю¬ченого до інтернету. З іншого боку, поширення різноманітних мобільних пристроїв сьогодні є настільки значним, що прак¬тично в кожній родині є кілька ґаджетів, здатних здійснювати багато різноманітних функцій.
Для зручності користувачів таких пристроїв компанія ІАТІ розробила спеціальне програмне забезпечення, яке дозволяє здійснювати ті ж самі операції, що й на стаціонарних чи портативних коп'ютерах. Програмне забезпечення виконане для користувачів пристроїв із операційною системою Android, так і для власників iPad. Таким чином, навіть перебуваючи поза офісом, туристичний агент зможе оперативно внести зміни до вже зарезервованого чи навіть сплаченого туру, а також оформити подорож «з нуля».

ЛевентАЙДИН, генеральний директор ІАТІ:
Наша компанія крок за кроком наближається до своєї мети — стати однією з провідних туристичних платформ у світі. Адже сьогодні, в інформаційну епоху, туристична індустрія розвивається надзвичайно швидкими темпами, тому ринкові гравці, які хочуть досягнути успіху, мають не тільки пропонувати один для одного відповідні продукти, але й приділяти увагу технологічним базам, а також досягненню одних і тих самих цілей. Саме це можна сказати про компанію ІАТІ та світові ГДС, такі, як Amadeus та Travelport|Galileo. Тому завдяки нашому співробітництву всі учасники ринку туристичних послуг отримують можливість надавати своїм клієнтам та партнерам якісніший сервіс.

Кристина ЧАЛИШКАН, директор компанії ІАТІ в Україні:
Наша компанія є першою у світі, хто запровадив та вивів на ринок абсолютно нову послугу — так званий «динамічний турпакет». Він полягає у тому, що наш партнер — туристичний агент — має можливість самостійно формувати пакет із модулів, об'єднуючи готель, переліт, трансфер та інші туристичні послуги без прив'язки до конкретного туроператора. Поки що динамічний турпакет працює в Туреччині, проте у перспективі у співробітництві з ІАТІ агент зможе оперувати по всьому світу: якщо в нього вистачає знань та досвіду, він має можливість ор¬ганізувати індивідуальний тур до будь-якого місця на Землі. У роботі турагента, таким чином, виключається провідна роль посередника, завдяки чому агент має можливість сам призначати собі комісійну винагороду.
 

назад >>>