Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Незважаючи на складну економічну ситуацію та по­літичну кризу, Україна все ще користується популярністю серед іноземних туристів. Такі висновки можна зробити з досліджень за перший квартал 2014 року, здійснених німецькою компанією trivagoGmbH. На сайтіtrivago. ru опубліковано різноманітні рейтинги, засновані на відгуках туристів, що бронювали готельний контент за допомогою різноманітних онлайн-ресурсів, за­гальна кількість яких перевищує 150. Серед них - такі, якExpedia. com, booking.com, hotels.com, а також різноманітні сайтиtrivago, які діють у 44 державах світу та перекладені 27 мовами. Для дослідження обиралися міста, в яких для онлайн-бронювання до­ступні не менше 130 готелів, для кожного з яких туристи написали не менше 60 відгуків.

Цікаво також, що в рейтингу 100 міст - туристичних нап­рямків, які характеризуються найкращим співвідношенням ціна/якість на готельні послуги, 39-ту сходинку обійняв Львів. А рейтинг доступності послуги під­ключення до мережі Інтернет у готельному номері заслуговує на те, щоб навести його повністю. Цей рейтинг складався відповід­но до долі готельних номерів, у яких є можливість підключення до бездротового (Wifi) чи кабель­ного інтернету, відносно кількості усіх доступних для онлайн-бронювання номерів. Україна в цьому рейтингу зайняла 9 місце, увійшовши, у такий спосіб, у топ-10 держав, які найліпше «інтер-нетизували» свої готелі та інші об'єкти розміщення, призначені для туристів.

назад >>>