Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Навколо однієї з найбільших авіакомпаній світу – німецької Lufthansa – останнім часом циркулює багато різних чуток. Хтось вважає, що вона скорочує рейси в Україну, дехто виступає більш радикально, та упевнений, що «Люфтів» в нашій державі невдовзі взагалі не буде... Циркулює поголос і щодо деяких інших перевізників, які сьогодні входять до Lufthansa Group: так, кілька видань у середині вересня опублікували новину про закриття авіакомпанії Austrian Airlines та її заміну Lufthansa... Отже, спілкування з профільною пресою, що його 18 вересня ор¬ганізувало керівництво Lufthansa у приміщенні київського готелю Hyatt Regency, стало якраз на часі: журналісти змогли з перших вуст отримати інформацію, а представники керівництва авіакомпанії – розповісти про подальші плани та новинки, які чекають на пасажирів.
Щоправда, була у зустрічі й ще одна мета – у такий спосіб з журналістами, які спеціалізуються на авіаперевезеннях та міжнародному туризмі, вирішив попрощатися Штефан Мольнар – багатолітній голова представництва спочатку Austrian Airlines, а потім і всієї Lufthansa Group в Україні. Пан Мольнар отримав призначення до Казахстану, але, за словами його колег – віце-президента Lufthansa з продажів та операційної діяльності в Європі Хайке Бірленбах, регіонального директора Lufthansa в Росії та державах СНД Акселя Хільґерса та начальника відділу корпоративних комунікацій в Європі Мартіна Рікена – не міг не попрощатися зі своїми колегами, які стали за роки його роботи в Україні ще й добрими друзями.
Отже, усі четверо представників Lufthansa поділилися із запрошеними своїми новинами та розповіли про результати та досягнення групи авіакомпаній як у нашій державі, так і в усьому світі.
Отже, приємною новиною є те, що із України Lufthansa йти не збирається. Більше того, не скорочуватиме кількість рейсів. Призупинено лише польоти з Мюнхена до Донецька – із цілком зрозумілих причин. Узагалі ж за 8 місяців поточного року зниження пасажиропотоку на рейсах між Україною та Німеччиною склало приблизно 20% відносно аналогічного періоду минулого року – помітно менше, ніж у середньому по напрямку. На думку керівників авіагрупи, це свідчить про високу якість послуг, що їх надає пасажирам Lufthansa, зокрема, високу пунктуальність, зручність розкладу та високий рівень безпеки на рейсах.
Сьогодні авіакомпанії, що входять до складу Lufthansa Group, здійснюють польоти з Франкфурта, Мюнхена, Відня, Цюриха до Києва, Харкова, Одеси, Дніпропетровська та Львова. Узимку також з'явиться прямий рейс авіакомпанії Austrian Airlines з Києва до міста Інсбрук, яке є популярним австрійським гірськолижним курортом. А от авіакомпанія SWISS з 1 жовтня припиняє виконувати рейси до України – відповідно до угоди з МАУ щодо спільної експлуатації рейсів, рейси до Цюріха надалі обслуговуватимуть літаки українського флагмана.
Найпопулярнішими серед українців напрямками групи компаній Lufthansa є західноєвропейські, а також північноаме-риканські. Перевагою у здійсненні трансферних перельотів є значна кількість хабів, завдяки чому при плануванні подорожі є можливість організовувати найзручніші стикування через різні транзитні аеропорти: наприклад. «туди» через Мюнхен, а «назад» – через Відень. Цікаво, що, за результатами 2013 року, Lufthansa займає на українському ринку приблизно 6-відсоткову долю, а загальна кількість пасажирів Lufthansa на рейсах між Україною та Німеччиною склала 513 тисяч. Також варто відзначити, що кількість бронювань, здійснених пасажирами через сайт www.lufthansa.com, в українському сегменті є досить високою для авіакомпаній, які працюють за традиційною бізнес-моделлю, і складає 12%.
Отже, немає сумніву, що українських пасажирів зацікавить інформація про запровадження Lufthansa нового класу обслуговування на своїх літаках – «Преміум-економ». Це проміжний клас між «бізнес» та «економ», у ньому відстань між рядами крісел є більшою (96.5 проти 78.7 см, завдяки чому вільний простір для ніг збільшується на 50%), а
самі крісла є зручнішими. Крім того, в класі «Преміум-економ» передбачається вищий рівень сервісу, зокрема, надаватимуться різноманітні послуги, ціна ж квитка буде значно ближчою до економ-класу, ніж до бізнесу. Це дозволяє компанії зайняти сильні позиції в преміум-сегменті міжнародного конкурентного середовища.
Варто також зауважити, що впровадження класу «Преміум-економ» цілком пояснює часткову переорієнтацію Lufthansa в авіакомпанію для масового туризму, про яку говорила пані Бірленбах. Це, зрозуміло, не означає, що Lufthansa припинить обслуговувати ділових людей, проте в усьому світі туризм сьогодні «у тренді». з'являються нові напрямки масового туризму, такі, як Індія чи Китай, тож компанія жодним чином не може ігнорувати ці тенденції. Перший літак, обладнаний салоном класу «Преміум-економ», має піднятися в повітря вже у грудні нинішнього року. Планується, що це буде Boeing 747-8 – далекомагістральний лайнер, що здійснює трансатлантичні та трансконтинентальні перельоти.
Що ж до Austrian Airlines, то австрійський національний авіа-бренд не зникне – отже, чутки про закриття авіакомпанії та повного її злиття з Lufthansa безпідставні. Прямої ж відповіді на запитання, хто очолить київське представництво Lufthansa Group, ми поки що не отримали. Утім, гадаємо, невдовзі туристична галузь України отримає вичерпну відповідь на це питання.
 

назад >>>