Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Складна ситуація в економіці країни безпосередньо позначається на стані туристичної галузі. Валютна нестійкість, падіння реальних доходів.
Та військові дії на сході держави - все це створює складні умови для роботи туроператорів. Дехто взагалі задається питанням, чи до подорожей тепер. Але навіть психологи радять пам'ятати про необхідність повноцінного відпочинку. Не скаржитися на труднощі, а наполегливо.
Працювати і просуватися вперед. Таку пораду дає Олена Дмитрівна Гєтманцева, керівник компанії TRAVELPROFESSIONALGROUP

До своїх результатів TPG йшла довгі роки. Тепер вона стала найбільшим туристичним оператором України з національним капіталом. На даний момент компанія пропонує відпочинок у більш ніж 120 країнах світу, надає послуги з організації weekend-турів, гастро-турів, весільних та багатьох інших, а також корпоративних заходів, реалізує авіаквитки будь-яких авіакомпаній в усі країни світу. Серед перлин асортиментного ряду туристичного продукту ТPG хочеться окремо виділити власні чартери на Домінікану, Фінляндію (не тільки з Києва, а й з Харкова), та власні чартерні рейси в літній період до Греції, Кіпру та інших країн як з Києва, так і з регіонів. В останні роки рівень охоплення компаній туристичного ринку в Україні досяг 95% зареєстрованих туристичних агентств. Розпочато активну роботу в Казахстані, Білорусі та Молдові. Попри кризу, оператор динамічно розвивається, відкриває нові напрямки й запроваджує додаткові види діяльності. У чому ж секрет успіху компанії?
Найважливішу роль, за словами О.Д. Гєтманцевої, відіграє репутація, яку вона вважає основним капіталом фірми. Адже колектив компанії працює разом понад 15 років. Диверсифікація діяльності та можливість надавати широкий асортимент туристичних продуктів – це не спроба охопити всіх та все. Колектив має чітке завдання: орієнтація на певного клієнта та найкраща пропозиція за співвідношенням «ціна – якість» у кожному сегменті. Звідси увага до деталей. Компанія не може дозволити собі покласти якість на вівтар асортименту. Відтак ненадійні структури виключаються з переліку партнерів. Таким чином, клієнти мають можливість отримати саме той відпочинок, на який вони розраховують за найкращу ціну.
Крім того, компанія залучає до роботи нових професійних менеджерів, але зберігає кістяк – команду гарних фахівців, яка формувалася й гартувалася протягом усіх цих років. Світогляд TPG сповна відображає гасло «Професіоналізм у всьому!» Менеджери компанії – це не співробітники колл-центрів, які вивчили країну з папірця. Вони по-справжньому люблять країну, на якій спеціалізуються. «Наші менеджери знають кількість рушників у номерах готелів та сходинок до пляжу», – усміхаючись, зауважує Олена Гетманцева. Адже мета – не лише продати товар будь якою ціною. Треба зробити так, щоб турист залишився задоволеним відпочинком і прийшов до агентства знову. Тож не дивно, що більшість департаментів за напрямками – це не просто відділи продаж, а своєрідні школи, які просувають знання і любов серед споживачів до своїх туристичних напрямків.
У такі непрості часи значна увага приділяється фінансовому становищу компанії. TPG не має кредитних зобов'язань перед третіми особами та вчасно проводить необхідні розрахунки зі своїми партнерами.
Пам'ятає TPG і про соціальну відповідальність бізнесу. З 2009 р. діє програма з фінансування лікування онкохворих дітей, задля чого укладено угоду між TPG та опікунською радою Охматдиту. За встановленими в компанії правилами на ці цілі відраховується 20 грн. з кожного реалізованого туристичного пакету. Також існує стипендіальна програма спільно з кращими туристичними ВУЗами країни. Це конкурс, який дозволяє стимулювати активних студентів і надавати їм можливість першого працевлаштування в компанії.
Результатом застосування усього викладеного вище є стабільний розвиток і активність компанії на ринку. Незважаючи на те, що рік, який минає, був дуже непростим, компанії вдалося зберегти та навіть збільшити обсяги продажів на всіх напрямках. До речі, TPG готує квиток у літо взимку, і вже почала про¬граму раннього бронювання на 2015 рік.

Олена Дмитрівна Гетманцева в десяти запитаннях і відповідях:
Посада: Генеральний директор ТОВ Travel Professional Group
Досягнення: 47-е місце в списку ТОП-100 бізнес-леді України за версією порталу delo.ua
Життєвий принцип: Ніколи не здавайся
Що потрібно, аби залишатися успішним: Не втратити себе
Девіз підприємства: Торговий дім подорожей. Весь світ у одного оператора
Мотивуюче гасло компанії: Для того, щоб люди побудували корабель, не треба вчити їх як це зробити. Досить просто закохати їх у море
Талісман фірми: Папуга Маша
Щастя - це: Людське спілкування з близькими людьми
Життєвий успіх: Дружний колектив, який вдалося зібрати під дахом TPG
Мрія в бізнесі: Стабільний та цивілізований туристичний ринок України

 

назад >>>