Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Всесвітній консолідатор пропонує своїм партнерам найкраще з професійного туристичного інструментарію
Як для України, так і для туристичного бізнесу 2104-й рік був нелегким. Та він підходить до кінця, відтак настав час підвести підсумки зробленого. Хтось не спромігся встояти в умовах економічної й політичної нестабільності, хтось втратив свої позиції на ринку, але зміг утриматися на плаву, а хтось зміг знайти правильні рішення, відтак про¬довжити свій розвиток. До числа останніх можна сміливо віднести компанію IATI.
Заснована 2010 року, компанія IATI провадила свою діяльність як онлайн-туроператор, надаючи партнерам у користування систему бронювання різноманітних туристичних послуг. Регулярні перельоти, чартерні рейси, пропозиції від лоукост-перевізників, готелі по всьому світу, трансфери в багатьох країнах – все це представлене онлайн в єдиній партнерській системі.
Такий підхід кардинально відрізнявся від звичних методів роботи туристичної галузі. Однак, як показала практика, система онлайн-бронювання виявилася одним з найефективніших інструментів роботи в сьогоднішніх умовах. Детальніше про це розповідає Кристина Чалишкан – директор IATI в Україні.

— Якими, з Вашої точки зору, є найбільші досягнення IATI протягом 2014 року?
— У році, що спливає, робота з розвитку та покращення нашої компанії не зупинялася ані на мить. Для зручності наших партнерів, команда програмістів IATI створила пошуковик A-Web, який агенти можуть використовувати на своїх вебсайтах.
Також було створено H-WEB модуль, який надає можливість бронювання готелів безпосередньо з їхніх сайтів, оминаючи посередників. Платформа працює таким чином, що, при необхідності, відразу можна підібрати не тільки проживання, але й переліт і трансфер.
Крім того, саме 2014 року було розроблено та запроваджено мобільний додаток IATI на основі IOS та Android. Тепер агенти можуть користуватися системою зі своїх телефонів у будь-який час, що зробило систему значно мобільнішою, а відтак і гнучкішою, у використанні.

— Як Ви позиціонуєте IATI? Що це таке: система бронювання туристичного контенту, міжна¬родний онлайн-туроператор, глобальна дистрибуційна система або щось іще?
— Це все одразу. Наприклад, для партнерів IATI – це система онлайн-бронювання туристичних послуг. У ній можна забронювати кожну послугу окремо або сформувати повний пакет туристичних послуг у будь-якій точці земної кулі. Система не обмежена окремими напрямками або державами. А от з точки зору законодавства IATI, звичайно ж, має статус туроператора з усіма наслідками, що звідси витікають, тобто правами і відповідальністю. Глобальна дистрибуційна система? Швидше інтегратор глобальних дистрибуційних систем. Ми працюємо з усіма провідними ГДС і всі вони представлені у нас в IATI, але в набагато більш доступній для користувача формі. Іншими словами, за допомогою IATI партнер отримує доступ до пропозицій з усіх ГДС, але при цьому користувачеві не потрібно проходити спеціальне навчання, здійснювати сертифікацію та отримувати специфічні навички. При необхідності внесення змін до бронювання, завжди можна розраховувати на допомогу співробітників Центру сервісної підтримки, які працюють цілодобово.

— Розкажіть про етапи підключення різних послуг (готельних операторів, авіакомпаній і т.д.) до IATI. Хто з операторів туристичних послуг вже підключений до вашої системи, та й скільки їх представлено в IATI сьогодні?
— Спочатку система розроблялася як онлайн-альтернатива традиційним авіакасам. Метою було полегшити роботу туристичним агентствам за рахунок надання всіх пропозицій з авіаперельотів в одному меню. Всі основні глобальні системи бронювання об'єднані в одній системі IATI – Амадеус, Галілео, Сейбр, Сирена Тревел. А поруч з ними – пропозиції від лоукост-компаній, чартерні перельоти. По¬ступово додавалися авіакомпанії, з якими була реалізована пряма інтеграція – Турецькі Авіалінії, Pegasus, AirArabia, FlyDubai, AtlasJet, UMair, Mahan та багато інших.
За деякий час до нас прийшло розуміння того, що для повно-масштабного функціонування одних перельотів недостатньо. До системи підключили готельний модуль. Сьогодні в IATI представлені близько 300 тисяч готелів від 10 провідних провайдерів (Hotelspro, Miki, HotelBeds, JacTravel, Restel та інші.
Одночасно з готелями додалися трансфери, які поділялися за категоріями комфортності і працювали не тільки в курортних зонах, але й у великих містах. Спочатку в Туреччині, пізніше в країнах Європи та Азії.

— Як розвиватиметься Ваша система у короткотерміновій та середньостроковій перспективі? Які цілі Ви ставите перед собою на найближчі 5 років?
— Наші цілі не змінилися. Ми прагнемо розвиватися, покращувати систему, залучати нових партнерів, збільшувати продажі, розширювати географію, удосконалювати обслуговування. Тобто робити все можливе, щоб задовольнити потреби наших партнерів.

— Чи можна розглядати IATI як конкурента інструменту від провідних світових ГДС (Амадеус, Га-лілео, Сейбр)? Або Ваша платформа є доповненням до їхніх рішень?
— Ми не є конкурентами глобальним дистрибуційним системам, та й ніколи таку мету не переслідували. Ми є, в першу чергу, партнерами. У якомусь сенсі наша платформа є доповненням до рішень ГДС, оскільки крім пропозицій від глобальних систем бронювання, в IATI представлені також бюджетні авіалінії й чартери.
На завершення, я хотіла б привітати всіх наших партнерів з Новим Роком та побажати їм благополуччя в родинах і на роботі. Нехай 2015 рік принесе нові злети, здійснення всіх мрій, фінансове благополуччя і моральне задоволення. А компанія IATI, зі свого боку, зробить все можливе, щоб робота з нами приносила партнерам тільки задоволення й прибуток. З Новим Роком, дорогі партнери та друзі!

назад >>>