Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Уминулому номері «Українського туризму» редакція розпочала публікацію списків найкращих агентів із продажу контенту різних авіакомпаній з точки зору самих перевізників. Утім, із незрозумілих для нас причин, багато авіаперевізників відмовляються ділитися з редакцією такими відомостями: отримані нами пояснення такої відмови, по суті, є ввічливим висловленням небажання співпрацювати, не пояснюючи сутність причин відмови.
З іншого боку, не публікувати отриману нами інформацію ми також не можемо – це буде виглядати як неповага до перевізників, які все ж таки прислухались до наших аргументів та надали редакції список кращих агентів з продажу їхнього контенту.
Отже, ми ухвалили рішення подавати такого роду інформацію за принципом as is, тобто по мірі надходження. Водночас ми закликаємо авіакомпанії, що відмовляються з нами співробітничати в цій галузі, таки переглянути своє рішення. Адже, на нашу думку, в публікації рейтингів кращих агентів з продажу авіаконтенту немає нічого негативного для галузі: навпаки, такі публікації стимулюють змагання між агентами, зокрема, запровадження нових технологій в агентському бізнесі, а відтак йдуть на користь усім без винятку учасникам ринку туристичних послуг.
 

назад >>>