Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Фредерік Шопен покращує імідж України
Різноманітні події (концерти зірок світового рівня, футбольні матчі у фінальних частинах світових чи європейських чемпіонатів, етапи перегонів «Формули 1», міжнародні фестивалі на кшталт «Євробачення» тощо) надзвичайно пози¬тивно впливає на діяльність туристичних компаній. Скажімо, український туроператор «Богемія сервіс», що спеціалізується на турах до Чехії та Угорщини, є ексклюзивним представником міжнародного музичного фестивалю Sziget, який щороку проходить у Будапешті, завдяки чому має непоганий додатковий прибуток. Так само й інші туристичні компанії охоче продають квитки та організовують тури на заходи подієвого туризму.
Цілком зрозуміло, що кожна держава, кожний регіон прагне залучати до себе світових зірок, проводити на своїй території спортивні змагання міжнародного рівня та інші заходи з розряду фантуризму. Інша річ, що далеко не кожній державі це вдається: деякі потенційно привабливі івенти не викликають належного зацікавлення у потенційних відвідувачів, у деяких інших випадках протидія місцевої влади, мешканців чи релігійних громад зводить нанівець потенційні переваги від проведення заходу Однак зауважимо, що відсутність усіх перерахованих факторів є лише необхідною, але жодним чином не достатньою умовою для успішності того чи іншого івенту. Адже потрібна ще вдала промоція, грамотна цінова політика та зручна туристична логістика - та й то ймовірність прибутковості заходу лише відчутно зростає, не досягаючи, утім, 100%.
Зауважимо, що з цієї точки зору значні перспективи комерційної успішності має Міжнародний фестиваль музики Фредеріка Шопена на відкритому повітрі, який вже удруге відбувся в туристичному комплексі «Замокмузей «Радомисль» на Житомирщині. Гості могли насолодитися майстерністю виконавців, а також відвідати надзвичайно цікаві експозиції Музею домашньої ікони та спостерігати за процесом виготовлення автентичного середньовічного паперу у Лаврській папірні протягом 2х днів - 13 та 14 червня.
На користь фестивалю говорить місце його проведення. Адже цей туристичний комплекс протягом доситьтаки нетривалого часу зусиллям його власниці Ольги Богомолець - відомої вітчизняної бізнес-леді, політика та громадського діяча - перетворився на відому та популярну туристичну атракцію. Так само позитивно впливає й порівняно невелика відстань від Києва (100 км від центру столиці), а відтак і від його аеропортів, непоганий стан автомагістралі Київ - Житомир (кільканадцятикілометрове відгалуження на Радомишль - місто, в якому розташо¬ваний туристичний комплекс, значно гіршої якості, але й тут ведуться відновлювані роботи), а також правильний підхід до промоції фестивалю. Адже організатори запросили на нього послів та представників дипломатичного корпусу Польщі та Австрії, Польського інституту в Україні, які із задоволенням прийняли запрошення, а також велику кількість представників найрізноманітніших ЗМІ. Якщо врахувати, що Житомирщина - це традиційно «поль¬ський» регіон України, що тут наразі мешкає одна з найчисленніших польських громад, інтерес поль¬ських дипломатів до такого заходу є цілком зрозумілим. Так, разом із Ольгою Богомолець фестиваль відкривав посол Польщі в Україні Генрик Литвин, він же й вручав дипломи учасникам. Отже, є надія, що в майбутньому на цей фестиваль з'їжджатимуться не тільки українські, але й польські та європейські поціновувачі творчості великого польського композито¬ра й виконавця. Наприклад, французи, які вважають творчість Шопена своїм національним надбанням.
Зрозуміло, що в «Замкумузеї «Радомисль» можна проводити й інші подібні фестивалі. Проте для того, щоб вони стали популярними та комерційно вигідними, організаторам необхідно буде продумати та розробити схему вирішення деяких питань. Передусім, поселення та харчування учасників та гостей. У замку є кілька готельних номерів VIP-класу, проте для обслуговування масових турпотоків у Радомишлі немає ані необхідної кількості номе¬рів, ані ресторанних потужностей. Отже, у випадку кількаденних заходів учасників та гостей доведеться селити в готелі Житомира (75 км від Радомишля) або ж Києва (трохи більше 100 км). Як варіант, на сусідньому із замковим комплексом озері, що має назву Папіронський став, можна розмістити дебаркадер із флотелем та, можливо, рестораном. Проте в такому випадку необхідно передбачити й позафестивальну туристичну програму (наприклад, екскурсію на місцевий пивзавод «Радомишль», денну екскурсію до Житомира або ж водні розваги на тому ж таки Папіронському ставі).
Те ж саме справедливо для заходів сегменту МІСЕ, для яких «Замок-музей «Радомисль» також цілком придатний (з незначними відмінностями від організації програм музичних фестивалів). Отже, порівняно новий туристичний комплекс на Житомирщині має непогані перспективи не тільки вийти на прибутковість саме як туристична атракція, але й суттєво впливати на імідж України за її кордонами, збільшуючи в такий спосіб привабливість нашої держави.

До речі
Усі збори від продажу квитків на фестиваль передані на пряму адресну допомогу родинам загиблих через відкриту громадську платформу «Люди допомагають людям» (www.lpl.com.ua). Ця громадська Інтернет-платформа заснована як інструмент прямої підтримки родин, чиї годувальники загинули під час Революції Гідності та військових дій на сході країни.

назад >>>