Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

15 вересня 2015 року в резиденції посольства Швейцари в Україні відбулася зустріч swiss media biisiness morning для видавців і журналістів українських ЗМІ, що спеціалізуються на туристичній тематиці
Організаторами заходу були Посольство Швейцарії та Національна туристична корпорація Switzerland Tourism. Швейцарську сторону представляли посол цієї держави в Україні пан Крістіан Шьоненбергер, директор з нових ринків і спеціальних проектів Національної туристичної корпорації Switzerland Tourism Федеріко Соммаруга, заступник директора компанії Swiss Health Андрій Релик та представники провідних готелів й оздоровниць.
Switzerland Tourism в особі пана Фредеріко та його колег завжди випромінює доброзичливіть та оптимізм. Власне, з упевненого «Усе в Україні буде добре» почав Swiss Media Business Morning посол Швейцарії в Україні пан Крістіан Шененбергер, чим налаштував запрошених на хвилю позитиву та конструктивної роботи.
Маркетингова організація туристичної Швейцарії усіляко підтримує всіх, хто задіяний у просуванні та організації пізнавальних, гірськолижних та оздоровчих турів у Швейцарію, влаштовуючи воркшопи, інфотури та презентації новинок. «Поїздки у Швейцарію здебільшого індивідуальні, їх легко оформити онлайн, але добре, коли клієнт має з ким порадитися та мати можливість використати всі туристичні бонуси, що надає гостям швейцарський туризм. Акції на курортах, знижки в готелях, події у містах - це варто відслідковувати і використовувати, щоб перебування в Швейцарії
стало ще привабливішим», - говорить пан Соммаруга. За його словами, альпійська республіка завжди готова запропонувати якісний відпочинок для кожного, враховуючи можливості бюджету. Адже не обов'язково жити в дорогому готелі та щодня відвідувати ресторани. Найголовніше, що туристові потрібно для отримання задоволення від Швейцарії - це бажання знайти найкращий варіант і час, щоб дізнатися про країну набагато більше, ніж вони звикли думати...
Осіння презентація Switzerland Tourism була присвячена новим маркетинговим ініціативам туристичних центрів напередодні зимового сезону. Так, чарівне містечко Саас-Фе збирається святкувати 30-літній ювілей. Крім того, що це буде безперервний карнавал музики, моди і стилю 90-х, ціни на послуги обіцяють бути "як 30 років тому". Готельєри кантону Савоньїн обіцяють приймати дітей за символічною вартістю - 2 франки. А курорт Ароза четвертий рік поспіль пропонує безкоштовне навчання катанню у Ski School Included - проект підтримують готелі, апартаменти та лижні школи. Його місія - пошук і підтримка нових талаутів у горнолижному спорті.
Постійно проходять акції Swiss Travel Pass, наприклад, можливість перевозити будь-яку кількість дітей у супроводі одного з батьків. Вигідність Swiss Pass не треба доводити — він дає право безкоштовного користування залізницею, автобусами та водними видами транспорту по всій Швейцарії. А також вільного відвідування 480 музеїв, подорожей панорамними маршрутами, гірських турів.
Найсвіжіша новина Швейцарського туризму - унікальний маршрут Grand Tour of Switzerland - маршрут довжиною в 1600 км, який охоплює всю Швейцарію. Підкорити всю дорогу відкриттів непросто - потрібно два роки. І справа не у відстанях. Grand Tour - це п'ять альпійських перевалів, 11 пам'яток ЮНЕСКО, 22 озера. Це справжня Швейцарія, яку треба осягати без поспіху розтягуючи задоволення.
Прокласти маршрут будь-якої довжини у рамках Grand Tour of Switzerland можна на інтерактивній карті, розміщеної на сайті Офісу з туризму. Там же представлено чимало порад, інформація про знижки і цікаві готелі.
Туристам, які оберуть цей варіант знайомства з країною, не треба буде оплачувати безліч поїздок на різних видах транспорту - знадобиться Swiss Travel Pass, який включає проїзд на поїздах, автобусах і навіть катерах.
Найбільший потік українських туристів у Швейцарії чекають на новорічні канікули. Щоб зручно було доби¬ратися на курорти, туроператори та перевізники організували низку туристичних рейсів до Женеви: 26-26 грудня 2015, 2-3, 9-10 січня 2016 року. З аеропорту Женеви легко буде дістатися до будь-якого зимового курорту країни.
Альбіна Ткаченко, представник "Женева Туризм", повідомила гарну новину: Женева стала кращим Qty Break напрямком Європи у 2015 році. Це визнання чудових можливостей Женеви для короткого відпочинку високої якості. А ще прихильності до своїх гостей. Так, мешканці готелів міста можуть користуватися громадським транспортом безкоштовно. А міська карта туриста Geneva Pass надає 48 спеціальних пропозицій. До речі, відстань від аеропорту до центру Женеви дола¬ється за 6 хвилин.
Навколо Женеви розташовані легендарні місця: Шильйонський замок над Женевським озером (від міста - 25 хвилин), колиска альпінізму - Шамоні (1,5 години), романтичний Люцерн (3 години). І хоч взимку, хоч влітку гостей чекають найгарячіші в Швейцарії цілющі термальні джерела в Бен-де-Лаве.
Андрій Релик, заступник директора компанії Swiss Health, що представляє низку госпіталів та клінік, легко довів, що швейцарський туризм - це сплав інноваційних методів лікування, сучасного обладнання та високого професіоналізму медичного персоналу. Найважливіше у цьому переліку - діагностика, як комплексна, так і спеціалізована. У цьому швейцарські клініки досягли справжніх висот.
Що ще нового чекає цієї зими туристів у Швейцарії? Хогер Кастен (Hoher Kasten) - унікальна стежка на висоті 1784 м. З чотирьох оглядових майданчиків відкривається фантастичний вигляд на кілька країн. Маршрут облаштований для дитячих та інвалідних колясок.
У грудні станція в долині Курвальден (Churwalden) представить надсучасні канатні підйомники, дизайн кабінок яких розроблений Porsche. Канатка домчить на вершину всього за 5 хвилин. У кантоні Берн розташована одна з найвищих вершин країни Юнгфрау (+4158 м над рівнем моря). Головна визначна пам'ятка регіону - найвища у світі залізниця, прокладена всередині гори, що піднімає туристів на вершину.
9 чарівних міст Швейцарії - Женева, Лозанна, Берн, Базель, Люцерн, Цюрих, Вінтертур, Лугано, Санкт-Галлен - ніколи не зупиняються у гастрономічній фантазії. До того ж їхній календар подій завжди насичений подіями та фестивалями.
 

Федеріко СОММАРУГА, директор по новим ринкам та спеціальним проектам Національної туристичної корпорації Switzerland Tourism:
Швейцарію як туристичний бренд, як і раніше, визначає «велика сувенірна четвірка» - годинник, сир,
шоколад, складані ножі. Та горизонти туризму розширюються, і країна пропонує все більший спектр тем для різноманітних подорожей. Вироблений десятиліттями фактор престижу і прилучення до еліти для відвідувачів країни залишається актуальним, але швейцарський туризм прагне бути різноманітним, активним і демократичним.
Статистика відвідування Швейцарії свідчить про кризові явища на в'їздному ринку. Ріст курсу євро та франку зробив подорожі дорожчими, відповідно, це відобразилося на туристичних потоках. Від'ємні показники у першому півріччі 2015 року демонструють Росія (- 30,7%), Швеція (-10,2%), Німеччина (-9,6%), Італіія (-9,2%), Україна (-12%). В той же час спостерігаються нові тенденції: туристів з Китаю стало на 32,8% більше. Ріст демонструють ринки Тайваню, Індонезії, Бразилії, деяких арабських країн.
Утім, основу туристичного ринку - 45% всіх туристів, що подорожують та відпочивають на курортах країни - складають швейцарці.

назад >>>