Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Українське дунайське пароплавство знайшло фрахтувальників пасажирського флоту

Реалії сучасної економіки, а особливо ринку туристичних послуг, ступінь конкурентності якого є надзвичайно високим, вимагають від суб'єктів господарювання неабиякої винахідливості та вміння вигідно преподносити свої переваги потенційним клієнтам та партнерам. Саме такий хист продемонструвало Українське Дунайське пароплавство у грудні 2015 року оперативно уклавши контракти на завантаження 4-х річкових круїзних теплоходів. Ці судна - «Україна», «Молдавія», «Дніпро» та «Волга», які фрахтувалися німецьким туроператором «Ніко-турс», змушені були стати «на прикол» в Ізмаїльському порту після банкрутства фрахтувальника навесні цього року. Однак на Будапештській міжнародній конференції судноплавних компаній та туристичних агенцій, що працюють на Дунаї, було знайдено інщих фрахтувальників для українських теплоходів. А саме, т/х «Молдавія» та «Україна», починаючи з травня 2016 року зафрахтовано німецькою компанією BigXtra Touristik Gmbh для виконання круїзних перевезень по Дунаю. Про це повідомив голова правління ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» Дмитро Барінов, зазначивши при цьому, що умовами нового контракту пароплавство бере на себе не тільки фрахт суден, тобто перевезення пасажирів з порту до порту, але й весь комплекс туристичних послуг, тобто обслуговування туристів на борту та організація наземного обслуговування, зокрема, екскурсійних програм. Що, відповідно, потребуватиме від УДП опанування нових для себе видів бізнесу - від кваліфікованого крюінгу (адже забезпечення не тільки технічним, але й сервісним персоналом, який безпосередньо взаємодіє з туристами, також входить до обов'язків пароплавства), до організації наземного обслуговування. У тому числі комунікації з автобусними компаніями, екскурсійними бюро, ресторанами, керівництвом історичних та культурних пам'яток і т.д.
Зрозуміло, що досвіду такої діяльності УДП не має. Відтак йому доведеться користуватися послугами субпідрядників, обираючи з-посеред пропозицій як українських, так й іноземних туристичних компаній та інфраструктурних об'єктів. Отже, навряд чи погрішимо проти істини, якщо зазначимо: від вдалого вибору субпідрядників напряму залежать не тільки фінансові результати круїзної програми УДП, але й привабливість українського туристичного продукту взагалі - принаймні, в його річково-круїзному сегменті. Адже теплоходи «Україна» та «Молдавія», зафрахтовані німецьким круїзним оператором, побудовано кілька десятиліть тому, тож вони не відповідають сучасним вимогам до комфортності круїзних перевезень. Отже, привабливість українського круїзного продукту для німецьких та австрійських (в основному) туристів можна підвищити за рахунок якості та оригінальності наземного обслуговування, зокрема, складання ексклюзивних екскурсійних програм, а також організації відвідання маловідомих європейській туристичній громаді дестинацій та атракцій (як-от Вилково чи той самий Ізмаїл). Яким чином «Українське Дунайське пароплавство» поставиться до вирішення цих задач, покаже найближче майбутнє.
Що ж до інших круїзних теплоходів, то «Волга» наразі готується до круїзних перевезень по Дунаю специфічної категорії - велотуристів, а «Дніпро» протягом теплого сезону відправиться до Будапешта, де виконуватиме функції флотеля. Оскільки угорська столиця влітку відчуває дефіцит об'єктів розміщення економ-класу, така діяльність може принести власникові теплохода непоганий прибуток. Хоча, звичайно, багато що залежить від ціноутворення та маркетингової стратегії як власників судна, так і його фрахтувальників.
Утім, європейським напрямком пропозиція «Українського Дунайського пароплавства» не обмежується: наприкінці грудня компанія повідомила, що було досягнено домовленості з китайською компанією Henan Yayijin Import Export Trading Co ltd про організацію турів акваторією Нижнього Дунаю для співробітників цієї компанії. Фахівці пароплавства організують для готсей 3 рейси на теплоході «Молдавія» із заходом в українську частину дельти. Програма туру для китайських круїзних пасажирів передбачає їх перебування в Ізмаїлі та Вилково протягом двох діб, а також відвідування виноробного заводу у селі Криничне Болградського району на Одещині.
Ця угода прийшла до УДП «самопливом» - як повідомляють у пароплавстві. Ініціатива налагодження співробітництва походила з китайської сторони. Однак у випадку успішного відпрацювання цієї, по суті, корпоративної програми, в УДП з'являться серйозні конкурентні переваги при промотування своїх послуг на ринках Далекого Сходу та Південно-Східної Азії. Крім того, суттєвою допомогою для розвитку круїзного туризму на Нижньому Подунав'ї могло б стати відновлення курсування чартерного потягу за маршрутом Київ - Одеса - Ізмаїл: у такому випадку тур-оператори - партнери УДП щодо залучення круїзних туристів на українські лайнери - могли б у співпраці з Укрзалізницею та оператором чартерного потяга пропонувати як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках цілу низку продуктів. Наприклад, здійснювати посадку туристів на теплоходи в Ізмаїлі, перевозячи їх потягом з Києва та надаючи їм можливість відвідати Одесу з екскурсійними програмами.
 

назад >>>