Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Схоже, керівництво Укрзалізниці таки читає «Український туризм», хоча й не зізнається в цьому. Інакше як пояснити те, що більшість питань, які піднімають автори УТ на своїх сторінках, так чи інакше впроваджується у життя. Так, експерти на сторінках нашого журналу неодноразово піднімали питання необхідності онлайн-продажу залізничних квитків у західному напрямку, за межі так званого «Простору 1520». У середині листопада прес-служба УЗ повідомила, що запровадження такої послуги планується, як тільки система онлайн-бронювання залізничного контенту booking.uz.gov.ua запрацює в комерційному режимі (наразі вже протягом кількох років вона працює в режимі дослідної експлуатації - Ред.). Щоправда, співробітники прес-служби не уточнили, коли саме це станеться, проте не виключено, що така послуга може стати доступною вже на початку 2016 року. Річ у тім, що у залізничному сполученні між Україною та Польщею, починаючи з 13 грудня, очікується своєрідний прорив: після тривалої перерви на українські рейки повертаються польські вагони. Цього разу - у вигляді PKP Intercity: із середини грудня розпочинається регулярний рух польських потягів №35 та 51 за маршрутом Львів - Вроцлав із причіпним вагоном до Варшави.
Польські потяги курсуватимуть на маршруті через день - вочевидь, на паритеті з українським потягом №35, який і до того курсував у сполученні Львів -Краків - Вроцлав. Цікаво, що звична для українців двозначна нумерація зберігається й у польських складах потягів. У тому числі на території Польщі (де поїзди зазвичай мають 4- чи 5-значні номери).
Незважаючи на те, що деякі вітчизняні ЗМІ встигли повідомити про можливість онлайн-купівлі квитка на ці потяги на сайті перевізника, тобто компанії PKP Intercity, наразі, така можливість відсутня (хоча в базі даних польської залізничної компанії вказані потяги вже є). У такий спосіб поки що неможливо оперативно перевірити наявність квитків та їхню вартість.
Так само недоступними є квитки на ці потяги в системі резервування Укрзалізниці - що, утім, не дивує. Однак ми вважаємо, що можливість онлайн-резервації контенту в цьому міжнародному сполученні з'явиться невдовзі після Нового року - спочатку на сайті польського перевізника, а потім і в системі УЗ. Утім, побачимо - Укрзалізниця не відноситься до компаній, в яких інноваційні рішення запроваджуються оперативно.
Що ж до розрекламованого прикордонного сполучення між Львовом та Перемишлем, про яке давно розповідають у навколозалізничних колах, то якихось офіційних новин щодо нього поки що немає. Хоча якраз воно було б досить цікавим з точки зору розвантаження прикордонних пунктів пропуску на українсько-польському кордоні (насамперед, Шегині/Мєдика та Краковець/Корчова) та доставки пасажирів до прикордонного пересадочного хабу - станції Пшемисль Глувни. Утім, поки що незрозуміло, яку саме з ідей, озвучених у професійному середовищі, а в деяких випадках винесену в ЗМІ, буде реалізовано. Наприклад, запускати дизельний рейковий автобус за маршрутом Тернопіль -Львів - Перемишль на 100% електрифікованій трасі є повним нонсенсом.
 

назад >>>