Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Лариса ПОЛЯНСЬКА,
заступник директора Travelport Україна/Молдова/Білорусь:
Метою технологічного провайдера Travelport (корпорація володіє 2 із 4 наявних у світі GDS: Galileo і Worldspan) є забезпечення авіаційного ринку рішеннями, які дозволяють організувати процес
бронювання та продажу авіаперельотів у тренді інновацій та революційних підходів. Завдяки імплементо-ваним 2015 року на ринку України рішенням, агентства та туркомпанії отримали можливість використовувати smart-технології. Так, Travelport CEE Repricer активно допомагає агентствам знаходити більш економічний тариф для своїх клієнтів. При цьому з боку авіаменеджера не вимагається ніяких додаткових зусиль. CEE Repricer автоматично зробить перерахунок тарифу та відправить новий збережений розрахунок у визначену агентом чергу. Аналіз ефективності CEE Repricer показує, що економія на квитку часто перевищує розмір сервісного збору. Сьогодні використання CEE Repricer визначає статус і професійний рівень агентства.
Активно розвивати сегмент онлайн продажів допомагає RezOn Universal. Професійні опції цього рішення, такі як: корпоративний модуль, автотікетінг, модуль спецпропозицій, одночасний пошук варіантів на різних ринках - максимально орієнтовані на задоволення індивідуальних запитів клієнтів.
Команда Travelport активно працює над створенням технологій, які змінюють філософію авіапродажів і допомагають агентству знайти свій креативний шлях до успіху.

Костянтин СЄРОВ,
керівник компанії «АВІАЛІГА»:
Для нашої компанії якість задоволення потреб клієнтів - корпоративних компаній та субагентів - завжди залишається на першому місці. 2016 рік почався з чергових змін у законодавчій базі, процесів роботи і збільшення витрат для бізнесу. Незважаючи на це, АВІАЛІГА продовжує розширювати портфоліо продуктів і надавати конкурентні переваги для клієнтів. Ми усвідомлюємо складність ведення бізнесу для субагентів, тому не поділяємо думку колег на ринку, які прирівняли вартість своїх послуг до зростання долара. Протягом всіх років співпраці, у тому числі й 2015 року, ми не переглядали збільшення вартості послуг, 2016 теж не буде виключенням. За рахунок використання технологічних ресурсів Travelport вдалося скоротити частку ручної роботи, зміцнити механізм продажів з іншими ринками, збільшити фінансування й забезпечити офіси субагентів необхідним контентом перевізників з можливістю оформлення авіаквитків. Результати продажів за різними напрямками в 2015 році стали тому підтвердженням.
Розвиток полягає не тільки у зростанні кількості виписаних квитків, але і в соціальній політиці компанії. Завдяки нашим клієнтам й активній роботі з волонтерами, 2015 року спільно продовжили організацію допомоги АТО, а також дитячим будинкам у Київській області.
Цілком усвідомлюючи етапи змін у нашій країні, галузі, веденні малого й середнього бізнесу, хотілося б закликати колег і партнерів не забувати про розвиток авіаіндустрії, особливо в регіонах, і не ставити за мету тільки збільшення прибутковості власних підприємств. Сподіваюся, що спільні проекти, спрямовані на розвиток, виправдають себе і допоможуть досягти позитивної динаміки зростання пасажирських авіаперевезень серед українців, а не лише перетікаючих потоків продажів для іноземних громадян з країни в країну.

Андрій ГРЕБЕНКІН,
заступник директора компанії Bytsko:
Незважаючи на складну економічну ситуацію, компанія «Бітско», яка після завершення процедури ребрендингу отримала нову назву BytskoTravelGroup, змогла не тільки утримати лідерські позиції на ринку бізнес-туризму, а й збільшити обсяг продажів.
Надаючи повний спектр послуг з організації ділових поїздок, заходів, семінарів та тренінгів будь-якої складності, менеджери BytskoTravelGroup користуються послугами найкращих постачальників. Наприклад, Travelport, який є незамінним помічником для менеджера відділу бронювання. Одним з основних продуктів Travelport безперечно є Galileo Desktop. Наші співробітники цінують і люблять Desktop за простоту й зручність використання. Технічний прогрес не стоїть на місці, тож зараз ми починаємо активне використання послідовника продукту Galileo Desktop - Travelport Smartpoint. Його графічний інтерфейс дозволяє істотно оптимізувати роботу менеджера з бронювання. Завдяки Galileoterminal ми з упевненістю можемо гарантувати якісне надання сервісу 24/7, оскільки Galileoterminal дозволяє отримати оперативний доступ до системи бронювання навіть з мобільного пристрою. У роботі з клієнтами допомагає CEE Repricer, що вже полюбився нашим менеджерам. Переваги цього продукту беззаперечні: Repricer самостійно шукає «дешеві місця» у момент, коли ті надаються перевізником у відкритий продаж Глобальних систем бронювання.
Ми завжди відкриті до нових рішень і використовуємо інноваційний підхід у бізнесі, регулярно впроваджуємо нові програми й технології, що дозволяє нам досягати поставлених цілей та утримувати лідерські позиції в сфері бізнес-туризму.

Олена КАШПЕРСЬКА,
директор компанії Airlifе:
2015 рік видався для ринку продажу авіаційних перевезень досить складним - падіння купівельної спроможності клієнтів, скорочення бюджетів корпоративних клієнтів на поїздки та туристичного пасажиропотоку, припинення роботи на ринку лоукостера Wizzair Ukraine, призупинення авіасполучення між Україною і Росією, банкрутство багатьох українських банків. Незважаючи на це, квитковий консолідатор Airlife прийняв виклики ринку проведенням вивіреної політики адаптації до постійно змінюваних умов у 2015 році, а саме:
• Пропозиція клієнтам максимально доступної ціни за рахунок проведення акції «Щасливі дні» зі знижкою від 20 до 50% від тарифу на різні авіакомпанії;
• Пропозиція корпоративним клієнтам оптимізації їх витрат за рахунок розробки та впровадження Travel Policy;
• Надання турагентствам можливості безкоштовного відкриття онлайн авіакаси на власному сайті, а також продажу залізничного та автобусного контенту.
Усе це стало можливим у тому числі завдяки технологічному партнеру - компанії Travelport. Квитковий консолідатор Airlife успішно працює з продуктами Travelport з 2007 року. У 2015 році було впроваджено і запущено в роботу такі продукти, як RezOn Universal, Global Exchange Manager, CEE Repricer.
Співпраця компаній Airlife і Travelport здійснюється і в адаптації студентів НАУ, які пройшли курси в області бронювання і продажу авіаперевезень, готелів, автомобілів і супутніх туристичних послуг із застосуванням ГДС Galileo. Після отримання диплома вони мають можливість пройти тижневу практику під керівництвом високваліфікованних і досвідчених авіакасирів кол-центрів агентства Airlife.

Ідріс КАЗІМІ,
президент компанії «ІдрісКа тур»:
2015 рік був досить складним для багатьох учасників туристичного ринку. Проте труднощі та постійні коливання курсу валют не тільки не вплинули на стабільність роботи компанії IdrisKa tour, але й дозволили посилити команду та розширити штат, при цьому не завадили вивести на ринок нові ексклюзивні напрямки. А саме:
• Коста-Бланка з подвійним обсягом. Чартерна програма Київ-Аліканте-Київ двічі на тиждень на літній сезон 2016 року;
• Новинка 2016 - Малага. Початок щотижневих польотів заплановано на 21.06.2016 року;
• Чартерна програма на о. Тенеріфе. Польотну програму заплановано з 27.06.2016 по 29.08.2016 року.
Завдяки багаторічній співпраці департаменту IdrisKa Aero і системи бронювання Galileo, агенти з легкістю можуть виписати всі авіаквитки через зазначену систе¬му, а туристи - без проблем забронювати та оплатити квиток у будь-яку точку світу. Швидкість обробки запитів, кількість проданих квитків та висока якість обслуговування - кращий показник успішного партнерства.
Компанія Idriska Aero слідує всім сучасним тенденціям ринку авіаперевезень, активно розвиваючи інтернет-продажі авіаквитків на своєму сайті www.idriska.aero за допомогою зручної та дуже практичної в роботі платформи RezOn Universal. Система дозволяє забронювати авіаквиток в будь-яку точку світу, сплативши його будь-яким зручним для клієнта способом.
Також Idriska Aero використовує унікальне рішення CEE Repricer, яке дає можливість автоматично перебронювати активне бронювання в нижчий доступний клас, без участі авіакасира.
Відтак можна сказати, що в літній сезон 2016 року компанія з великим досвідом роботи та професійною командою увійде, запропонувавши українцям не тільки тури в раніше незвідані регіони, а й традиційно якісний продукт та високий рівень обслуговування.

Євгеній ЩАНКІН,
директор департаменту бронювання і продажу авіаперевезень компанії TPG:
Кризовий період у країні та на туристичному ринку, зокрема, змусив інакше поглянути на потреби клієнтів. Для компанії TPG на перший план вийшли нові
для нас напрямки, наприклад, Мальта. А чартерні рейси до Болгарії з Кривого Рогу розкрили потенціал регіональних аеропортів в Україні, які більше 10-15 років були закритими. При цьому ми вдвічі збільшили обсяги на свої традиційні напрямки: ОАЕ, Таїланд. А напрямок Кіпру став головним у літньому сезоні 2015 року, куди ми перевезли близько 20 тис. туристів.
У зимовому сезоні ми стали лідерами продажів Шрі-Ланки - основного екзотичного напрямку для українців. Успішно виконали вже традиційну чартерну програму в Домініканську республіку. Але головним трендом сезону став, звичайно ж, острів Занзібар, куди 2016 року з лютого по травень ми запланували чартерну програму.
2015 став роком збільшення продуктивності з бронювання регулярних рейсів у системі Galileo. Ми активно користуємося люб'язно наданими нам рішеннями, які дозволяють у найкоротші терміни з мінімальними витратами часу переоформити квитки, автоматично знайти місця за мінімально дешевим тарифом. GEM, CEE Repricer, Smartpoint допомагають нам в цьому. З лютого 2016 року на нашому сайті встановлений модуль онлайн бронювання RezOn Universal, рішення B2C. Зручний back office дозволяє вести облік наших продажів та здійснювати аналітичні дослідження ринку.
У поточному році ми плануємо розширити можливості продажів своїх блокових і чартерних напрямків за допомогою онлайн ресурсу Galileo. У цілому ми маємо потенціал збільшити продуктивність більш ніж у 2,5 рази.
 

назад >>>