Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Розуміння складності дистрибуції квитків
У 1960-х роках в авіаційній галузі відбулась революція: поступовий перехід від бронювання авіаперевезень вручну до нинішнього віку електронних глобальних дистриб'юторських систем (ГДС). Багато великих американських перевізників розробили ГДС з метою моніторингу розкладу рейсів, наявності місць та цін, таким чином прокладаючи шлях до бронювання і дистрибуції квитків в галузі авіатуризму. У Європі авіакомпанії вирішили створити спільну платформу ГДС, яка надавала б турагентам доступ до контенту авіакомпаній. Без сумніву, ГДС зарекомендували себе як надійні і зручні системи як для авіакомпаній, так і для турагентів, однак дехто стверджує, що існуючі системи є застарілими і занадто громіздкими.
Формула дистрибуції квитків стає навіть складнішою, коли мова заходить про елемент оплати. Світ поділяється на різні ринки для того, щоб авіакомпанії мали змогу обробляти рахунки та платежі. Це робить процеси непрямої дистрибуції для кожної авіакомпанії все більш і більш складними, оскільки вони повинні вирішувати, учасником якої Системи взаєморозрахунків (BSP) хочуть стати. Після цього вони повинні взяти на себе фінансовий та ресурсний тягар приєднання до BSP, для того щоб продавати свої квитки на відповідних ринках. Цей процес може виявитися дуже затратним, якщо авіакомпанія бажає працювати в глобальному масштабі.
Крім того, авіакомпаніям часто доводиться організовувати додаткову локальну інфраструктуру, включаючи банківські рахунки, бухгалтерський і податковий облік послуг і прийняття глобальних платіжних карток в межах обраних ними ринків. Дуже часто це комерційно невигідно для віддалених, автономних ринків діяльності авіакомпанії.
Що стосується турагентів, їм також доводиться дотримуватися ряду правил і обмежень при дистрибуції квитків, для того щоб уникнути, наприклад, штрафів через помилки в розрахунках тарифів. Крім того, через те, що у деяких випадках доступні не всі квиткові бази даних авіакомпаній (або квиткові стоки на конкретних ринках), це створює ще більшу складність, особливо при комбінуванні рейсів кількох пере¬візників або продажу квитків декількох авіакомпаній одночасно.

Рішення проблеми: Hahn Air спрощує процес для всіх
Зіткнувшись з викликами цього складного сценарію, компанія Hahn Air вирішила увійти в галузь і запропонувати нейтральну платформу для продажу квитків як авіакомпаніям, так і туристичним агентствам. Для деяких авіакомпаній продаж квитків для непрямої дистрибуції може складати до 10% від загального обсягу доходів. Таким чином, аутсорсинг процесу продажу квитків може стати для них вигідним рішенням.
Авіакомпанії можуть отримати вигоду від економії за рахунок ефекту масштабу Hahn Air; у них також є потенціал збільшення джерел доходу завдяки можливості вийти на нові ринки і розширити своє охоплення, залучаючи ще більше туристичних агентств. Весь процес є простим і органічним, оскільки Hahn Air бере на себе пов'язані з продажем квитків витрати і ризики на всіх ринках, де пропонуються послуги з продажу квитків. Як наслідок, авіакомпаніям більше не потрібно турбуватися про приєднання до BSP, репатріацію коштів або навіть облік доходів.
З іншого боку, турагенти мають змогу отримати доступ до додаткових авіа-, залізничних і шатл-перевезень, а також до інтерлайн-угод між 260 авіакомпаніями-партнерами. Що це означає для турагентів? Це просто надає їм можливість пропонувати більший вибір, підвищену гнучкість і, можливо, навіть дешевші тарифи для своїх клієнтів.

Як це працює?
Суть моделі в тому, що на послуги всіх авіакомпаній-партнерів може видаватися єдиний квиток, а саме документ HR-169. Необхідність оформлення послуг різних перевізників на різних квитках, безумовно, уже у минулому. Завдяки інструменту Quick Check компанії Hahn Air (доступний на веб-сайті) турагенти можуть перевірити, які партнери і які комбінації перевізників доступні для оформлення квитків на документі HR-169 у відповідній країні, включаючи обмеження. Все це здійснюється за допомогою стандартного процесу оформлення квитків в ГДС.
В якості гарантії для турагентів і для того, щоб допомогти захистити їх клієнтів, Hahn Air також надає безкоштовне страхування на випадок неплатоспроможності перевізника за кожним квитком HR-169. Завдяки програмі Securtix® Hahn Air повністю покриває відшкодування невикористаної частини квитка, даючи більше відчуття безпеки як турагенствам, так і пасажирам.
Hahn Air продовжує розширювати свої сервіси для авіакомпаній, що не мають власної дистрибуції через системи ГДС, а також залізничних і шатл-перевізників. Під двобуквеним кодом Н1 турагентства отримують можливість бронювати у всіх системах ГДС квитки на рейси авіакомпаній-партнерів, які самостійно не представлені у ГДС, а під кодом бронювання 5W - можуть також замовити залізничні та шатл-перевезення у своїх ГСД і оформити їх на документах HR-169 компанії Hahn Air.
Hahn Air також дає можливість турагентам забезпечувати своїм клієнтам подорожування з урахуванням їх індивідуальних потреб. Завдяки наданню інтерлайн електронних багатоцільових документів EDM, доступних на одному документі HR-169, пасажири мають змогу отримувати додаткові послуги під час рейсів, включаючи реєстрацію багажу, бронювання місць, харчування, підвищення класу обслуговування та багато іншого, що забезпечує більшу гнучкість та індивідуалізацію.

На шляху прогресу
Врешті-решт, авіакомпанії хочуть працювати при більш високому завантаженні потужностей, водночас знижуючи свої витрати. У той же час турагенти бажають пропонувати своїм клієнтам найкращі варіанти подорожування: зручні та економічно вигідні без жодних умов. Все, чого хочуть пасажири - це більший вибір з підвищеною гнучкістю і можливість насолоджуватися безпечними і комфортними перельотами.
Тож навіщо робити продаж квитків складним, якщо він може бути таким простим? Сервіси Hahn Air роблять ситуацію виграшною для всіх учасників: авіакомпанії отримують вигоду завдяки більшій кількості пасажирів і додатковим доходам; турагенти мають змогу продавати квитки на рейси додаткових перевізників, які в іншому випадку були б для них недоступними; а клієнти одержують більший вибір маршрутів і напрямків.
Відкрийте для себе сервіси Hahn Air на сайті www. hahnair.com - вашому рішенні для продажу квитків! Щоб дізнатися більше про продукти та сервіси Hahn Air, зверніться до наших директорів департаменту по роботі з клієнтами: Олександри Таран (a.taran@hahnair.com) та Андрія Шерстюка (a.sherstyuk@hahnair.com), які представляють Hahn Air в Україні.

назад >>>