Українська   English
RSS

 


 
 
 
Підписка на розсилку:

Туристичний агент з точки зору клієнта сьогодні є не лише продавцем операторського продукту, але й консультантом, порадником, деякою мірою навіть сповідником - особливо якщо у попередній поїздці сталися якісь прикрі несподіванки. Що ж до протилежної точки зору, то для сьогоднішнього агента клієнт - це людина, яку необхідно переконати обрати один із запропонованих варіантів подорожі, при чому в такий спосіб, щоб клієнт не відчував тиску та рішення ухвалював із доброї волі, на підставі наданої йому агентом інформації.
У таких випадках суттєву допомогу агентові можуть надати сторонні сервіси, які жодним чином від агента не залежать та надають своїм користувачам різноманітну інформацію про ті чи інші аспекти відповідно до запитів.
Одним із таких сервісів, які, на нашу думку, можуть бути корисними для туристичних агентів, є статистичний портал numbeo.com, який акумулює, обробляє та видає на запит користувачів інформацію про вартість життя в цілому, ціни на основні товари та послуги в більшості країнах світу, а також різноманітну інформа¬цію про ці країни - починаючи від стану навколишнього середовища та закінчуючи рівнем злочинності. До категорії послуг входять, зрозуміло, й туристичні, які портал, до речі, ділить на «туризм» та «індивідуальний туризм», а також рівень цін на готелі й хостели.
Володіючи такою інформацією, менеджерові агенції буде значно легше відповідати на питання клієнта, у тому числі додаткові, на кшталт «а скільки там коштує бензин?». Так само, використовуючи порівняльні харак¬теристики різних курортів чи напрямків, агент може схилити клієнта, що сумнівається, наприклад, у відсутності фізичної небезпеки або ймовірних перевитрат бюджету, виділеного на відпочинок.
Використання таких сервісів можливо у двох режимах: попередньому, коли агент, складаючи для клієнта пропозицію, заздалегідь включає до неї дані з них, та оперативному, коли менеджер агенції у процесі спілкування з клієнтом задля посилення аргументації вишукує та демонструє клієнтові характеристики необхідних місць та дестинацій. Як би там не було, цю статтю ми пропонуємо розглядати як своєрідну заготовку, порівняльний довідник туристичних центрів, напрямків та курортів, яким віддають перевагу громадяни України.

Що таке тревел-індекси?
Для оцінювання вартості різноманітних товарів та послуг статистичний портал Numbeo.com запровадив спеціальні величини - Індекси вартості. Вони є відносними величинами та вираховуються, виходячи з вартості базового набору товарів чи послуг у м. Нью-Йорк, який приймається за 100%. Так, індекс вартості для індивідуального мандрівника враховує ніч у хостелі чи недорогому готелі рівня 1-2*, 1 обід у фастфуді (Макдональдс чи аналогічний), 1 вечеря в недорогому ресторані, 1 стандартна пляшка Кока-коли чи Пепсі-коли, 1 місцеве пиво та 1 стандартна пляшка води, 4 квитки на міський транспорт в 1 бік.
Індекс вартості для організованих чи ділових туристів розраховується, виходячи з вартості 3-разового харчування у ресторанах середнього класу, по півтори порції Кока-коли, води, місцевого пива та імпортного пива, а також 4-х коротких поїздок на таксі. Як і в усіх інших випадках, за 100% приймається вартість описаного набору послуг у Нью-Йорку.

назад >>>